هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شکست اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا در شب نبود تورس

هواداران فرناندو تورس : امشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا، نیوکمپ درحالی که فرناندو تورس اسطوره ی خود را که حتی بر روی سکو ها هم نمیدید به مصاف این تیم رفت و در پایان با نتیجه ی دو بر یک همانند بازی رفت شکست خورد و از صدر جدول فاصله گرفت .

گل اتلتیکو مادرید در این بازی را کوکه به ثمر رساند و فیلیپه لوئیس در نیمه ی اول و همچنین گودین در نیمه ی دوم کارت قرمز گرفتند و کار را برای اتلتیکو سخت کردند .

نکته ی جالب توجه این بازی استفاده نکردن سیمئونه از ویتو و جکسون بود و بجای این بازیکنان گریژمان را در پست مهاجم نوک در ترکیب اصلی قرار داده بود !

نظرات 4 + ارسال نظر
el nino یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 10:27

یادمه وقتی تورس گل زد هم به بارسا هم به ایبار(فکر کنم)
خوشحالی سیمئونه این بود :
دستاش تو جیبش بود وایساده بود کنار خط گلو که می زد از لب خط بر می گشت سمت نیمکت بدون تغییر حالت

آره دقیقا .
میدونی چیه داداش . سیمونه یه حسادت خاصی نسبت به تورس داره . پارسال میتونس قبل اینکه تورس بره میلان اونو بخره نه اینکه صب کنه بره میلان بعد قرضی اونم با زور هوادارا بخردش .

pedram یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 12:32

تورس معرکه بود و هست...ولی طرفدارای لیورپول روحیشو گرفتن.نامردا!

آره الانم خوبه تورس .
موافق قسمت دوم حرفت نیستم . هوادارای لیور همین الانم جونشونو برا تورس میدن . اون موقعم اگر کاری کردن از رو جو گیری بود عمدی نبود.

nando یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 15:31

شاید الان بگم دلم خنک شد خدایی باختن خیلیا بدشون بیاد ولی من دیروز خدایی دوس داشتم بارسا ببره اینا قدر تورسو بدونن و همچنین بازم دلم خنک شد همون اخراجیا و محروم ها رو دارن
بخدا من حتی امتیازم نمیگرفتم واسم مهم نبود ولی از عمد نوشتم بارسا میبره من حتی یادتون باشه بازی رفتو گفتم اتلتی میبره و اینا ولی این بار حرصم گرفت

خیلی ببخشید ولی به دررررک که خیلیا بدشون بیاد اصلا برام مهم نی نه اتلتیک نه لیور نه چلسی و نه هیچ تیم دیگه ای . من فقط هوادار تورسم . تورس نباشه میخوام هیچ تیمی نباشه .
آره متوجه شدم آفرین منم پیش بینی کردم هنوز خبرش نیومده بود تورس جزو 18 تا نیس خود تورسم پیش بینی کردم به عنوان گلزن

محمدباقر یکشنبه 11 بهمن 1394 ساعت 18:56

بازی خیلی مسخره بود!! ی مربی مثل سیمئونه بازیارو ب همین راحتی میتونه مسخره کنه با این همه خشونت

سیمئونه دیگه داره گندشو درمیاره آخه اون چه ترکیب مسخره ایه ؟ ترکیبی که مهاجم نوک نداره !!! یعنی چی آخه !؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد