هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

کلیپ تبلیغاتی فرناندو تورس برای گوشی LG V10

هواداران فرناندو تورس : هفته ی گذشته فرناندو تورس تبلیغ جالبی برای گوشی LG V10 انجام داد که دعوت میکنم در ادامه مطلب کلیپ مربوط به این تبلیغ را مشاهده فرمایید .

 

نظرات 3 + ارسال نظر
nando یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 17:51

دیدم و رفتم تو کانالتون دانلودم کرددددم مرسی

کدوم کانال !؟
منظورتون پیج اینستاس ثنا خانوم ؟

nando یکشنبه 25 بهمن 1394 ساعت 22:45

نه کانال تو اپارات رو میگم

آهاااااااا حواسم نبود فک کردم کانال تلگرامو میگین. شرمنده . آره تو کانال آپارات آپش کردم

nando دوشنبه 26 بهمن 1394 ساعت 00:34

نه..دشمنتون....اره رفتم اونجا دانلودش کردم.
راستی تو نماشا هم کانال دارید؟؟

فک کنم یه کانال ساخته باشم ولی گلیپامو اونجا نمیذارم همون آپارات بسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد