هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح : فرناندو تورس و آنتون گریژمان

نظرات 9 + ارسال نظر
nando چهارشنبه 12 اسفند 1394 ساعت 22:43

سلاممممم
ببخشید اقا ارش..یه درخواست دارم
میشه تولد امسالش یکم متفاوت تر باشه؟منظورم اینه که فقط یه پست نزاریم و بهش تبریک بگیم!!شما ایده ای دارید؟؟؟؟

یه ایده دارم تووووووووپ
یسر بریم اسپانیا شمعاشو فوت کنیم
همه مهمون من با پول شما چطوره ؟ خوبه ؟

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 10:51

ههههه..خسته نباشید
باعشه پس واسه عید بریم،انقد دوست دارید باشه چاره ای نیس مهمون شماخواستم مهمون من باشید ولی انقد اصرار میکنید باشخودتون اماده کنید یه ده روز دیگه ای بریم
ولی جدی گفتم...حدس میزدم مسخرم کنید
گفتم میگید اینو باش اخه مگه پیششیم که متفاوت تر باشه..درخواست مسخره ای بووددد حق میدم


چرا ده روز دیگه الان بریم پناهنده شیم
این حرفا چیه شوخی بود مسخره نبود که
والا آخه فکری به مخم نرسید هرچی زور زدم

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 11:32

جایی واسه موندن نداریم اخه بعد بریم پناهنده شبم حتما میریم جلوی در خونه تورس میشینیم و میخوابیم
میدانم میدانمنه بابا حتی مسخره هم کنید نارحت نمیشم ولی خدایی الان فکر میکنم درخواستم ضایع بود بخدا خودم الان همش دارم میخندم به درخواست زیبام
حیف خواستم یکم متفاوت تر باشه!یکم دیگه فشار بیارید شاید چیزی رسید به ذهنتون اگه هم نرسید خودتونو اماده کنید چاره ای نیس باید بریم اونجا دیگه

من وبمو بهش نشون میدم بفهمه هوادارشیم رامون میده
درخواست زیبارو خوب اومدین
الان سوال من اینجاس ... دقیقا کدوم ذهن !؟

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 16:24

اره دیگه مگه شما کاری کنید از من هیچی بر نمیاد
حالا که فکر میکنم میبینم رامون نمیده؟؟میدونید چرا؟
خیلی زیادیم نصمونو راه نمیده...یه پست بزارید که اونایی که میخوان بیاین باید قبول کنن تو خیابون اینا بخوابن
چه سوال زیبایی
بزنم به تخته ذهن شما خوب کار میکنه که...شکی ندارم

نگید این حرفو
خونه تورس انقد بزرگ هس همه جاشیم توشمن بیشتر نگران شیطونیای لئواممنو ببین .... انگار واقعا میخوایم بریم!شفا نمیده که
بازم سوالمو تکرار میکنم ... کدوم ذهن!؟

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 19:43

والا من حاضرم برم اونجا هر چقدرم خواست لئو و نورا اذیت کنن شاید باور نکنید ولی میخوام بهشون پیشنهاد بدم که السا رو بزرگ کنم بدون درخواستی فقط اونجا بمونم با هر شرایطی موافقم
نگید ..ذهنتون خیلی خوب کار میکنه ولی خواهش میکنم فکر کنید یا نه ولش کنید خودم پیدا میکنم..اخرش یه راهی پیدا میکنم..فقط خدا رحم کنه

من فک میکردم فقط منم انقد عاشقو دیوونه ی تورسم نگو از من عاشق تراش هستن واقعا خوشحالم حد اقل ینفر تو این دنیا هس مث من فک کنه
خدا که رحم میکنه ولی تا یه حدیااا حواستون باشه

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 21:59

از خودم بخدا تعریف ممیکنپ ولی تورس اولین عشق و اخرینشه تا حالا کسیو مثل اون دوس نداشتم بخدا...دوستام بهم میگن دیوونه ای کسیو دوس داری که بهش نمیرسی گفتم لازم نیست بهش برسم اون از اول تا اخر زندگیم تو قلبمه دیگه یعنی همش پیشمه
وقتی عکس زن و بچشو نشون دوستام میدن میگن به زنش حسودی نمیکنی میگم نولا چرا حسودی کنم انفاقا دوس دارم تا اخر عمر باهم خوش باشن..خوشحالی تورس=خوشحالی من
منم خوشحالم که شما هم مثل من فکر میکنید اینو از ته دل میگم
ای خداا خودت کمک کن چیکار کنیم واسخ تولدش؟شرط میبندم خودش الان اصلا به تولدش فکر نکرده اصلا من انقد شوق دارم

واقعا خوشحالم که اینجوری فک میکنین
رفیقای منم پدرمو دراوردن سر تورس ولی مهم نی
آره درسته حتما نباید آدم کنارش باشه که ... همینکه تو قلبمونه یعنی همیشه با ماس
آره فک نکنم خودش انقد برا تولدش ذوق داشته باشه

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 22:33

Me too...
درست مثل رفیقای من
والا چی بگم من انقد واسخ تولد خودم شوق نداشتم امسال بهو زد به کلم!!فردا امتحان دارم اونم ریاضی شما که رشتتون ریاضی بوده اقا ارش ریاضیتون پس خویه میشه بیاین به جای من امتحان بدید؟؟چقد از ریاضی بدم میاد
حوصله خوندنشو ندارم!اگه تا فردا چیزی رسید به ذهنم واسه تولدش میگم بهت! ولی بقیه ندونن سوپرایز شن یا نه فوقش تا اخر این هفته یا 22ام که پایان امتحاناته حتما میگم بهتون
ولی باید کمکم کنی به بهترین شکل انجام بشه باشه؟

واااای ریاضی یعنی کلللل موهای بدنم سیخ میشه وقتی اسم این درس میاد . بدبختی اینجاس تو دانشگا هم ول نمیکنه ترم اول ریاضی1 رو حذف کردم.دقیقا همون مبحثایی بود که تو دبیرستان ازش بدم میومد مث حد و انتگرال و مشتقو .....
من رشتم ریاضی بوده ولی به زور مادر گرامی وگرنه من تربیت بدنیرو ترجیه میدادم
چشم. حتما. شما ایدتو بگو من قول میدم به بهترین شکل ممکن انجامش بدم
ایشالا تو امتحانتونم موفق باشی

nando جمعه 14 اسفند 1394 ساعت 23:22

منم خواستم یا برم هنرستان یا تربیت بدنی نزاشتن..میگفتن خوب نیست من که عاشق گرافیک و اینام و تو انواع ورزش هام موفقم والیبال..فوتبال..شنا..هندبال و حتی بسکتبال!
خدایی ریاضی و فیزیک رو مخنالانم که تجربیم فقط و فقط بخاطر زیسته،و شاید باور نکنید که از پزشکی متنفرمولی خب اگه تجربی ریاضی فیزیک نداشت بهترین بود..حیف
باش پس تا این هفته دیگه حتما میگم بهت
مرسییییی

آفرین.خیلی خوبه که انقد استعداد دارین تو ورزش ولی شما هم مث من باید استعداداتونو فراموش کنین ...
واااااای ... تجربی ... خدا صبر بده ... واقعا رشته ی سختیه . کنکور قبول شدنش خیییییلی سخته .
خیلی جالبه از پزشکیم متنفرین رفتین تجربیمث من که از ریاضی متنفر بودم رفتم ریاضی
تا آخر هفته منتظرم
خواهش میکنم . وظیفس

nando شنبه 15 اسفند 1394 ساعت 00:02

اره والا از حالا که اولشیم منفجر شدم بخدا کلا نابود شدم شیش ماهه نرفتم بیرون پوسیدم تو خونه،مدرسه مزخرفیم دارم بخدا فقط میدونن حال گیری کنن تا 22 اسفند بخاطر اینکه بچه ها بیان مدرسه امتحان گذاشتن اعیش
اره بخدا چون میدونم پزشکی زندگی رو جهنم میکنه 11 سال باید جوونیتو بزاری عمرتو بزاری تا به متخصص شی!!!
من فقط به عشقه داروسازی و پرستاری درس میخونم میدونم اینارم نمیارم چون هیچی درس نمیخونم فقط دارم از مغزم استفاده میکنم
ولی اقا ارش هرچقدرم تجربی سخت باشه ولی رشتش قابل تحمل تر از ریاضی و گسسته و فیزیک و جبر و دیفرانسیله حدایی اینا چین اخه؟چطور تحمل کردین؟
باشه

اه اه اه یاد مدرسه ی مزخرف خودم افتادم . خوشم میاد تاکتیک تمام مدرسه های مزخرف یکیه . برا ما هم دقیقا همین کارو میکردن .
آره منم دقیقا بخاطر همین گفتم . پیر میکنه آدمو .
دارو سازی فوق العادس فقط یکم یکم رتبه ی زیر 1000 میخواد خیییلی سخته . ولی شما تلاش کنی حتما میتونی شک نکن
آره انصافا قبول دارم . هندسه تحلیلی پنج سال پیرم کرد نامرد دیفرانسیل که نگووووو . خودمم موندم چجوری تحمل کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد