هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

نتایج پیش بینی های بازی اتلتیکو مادرید مقابل دپورتیوو لاکرونیا

هواداران فرناندو تورس : همان طور که به آن اشاره شد تیم اتلتیکو مادرید توانست در ورزشگاه ویسنته کالدرون با گل های سائول، گریژمان و کورآ تیم دپورتیوو لاکرونیا را با نتیجه ی 3 بر 0 شکست دهد .

برای مشاهده ی نتایج پیش بینی ها به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://s7.picofile.com/file/8243354676/g12.jpg

*جدول نتایج کلی مسابقه پیش بینی*

* کلیک کنید *


*پیش بینی برتر*


آسورا : 3 + 41 امتیاز


*پیش بینی های دوستان شرکت کننده*



آرش (خودم) : 25 امتیاز

 حسین رجبی : 10 امتیاز

محسن 9 : 25 امتیاز

محمد باقر : 18 امتیاز

علی ام وی : 15 امتیاز


مصطفی : 15 امتیاز

ناندو : 33 امتیاز 

سیاوش : 15 امتیاز


امیر نینو : 0 امتیاز

میلاد
: 15 امتیاز


امیر سامان : 15 امتیاز


عرفان : 15 امتیاز


پدرام
: 15 امتیاز


محمد 9
: 10 امتیاز

مبینا : 0 امتیاز

جواد النینو : 0 امتیاز


پارسا :
23 امتیاز

نظرات 4 + ارسال نظر
nando دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 20:09

سلام
از پیش بینیم راضی بودم
راستی اقا ارش واسه ماجرای تولد از شنبه فکر میکنم ولی هرچی میزنه به سرم غیرممکنه یا باید تورس اینجا بود یا ما پیشش بودیم یا همه ی ما طرفداراش که تو سایتیم تو یه شهر یا یه جایی بودیم..مغزم ترکید انقده تفکر کردم از اخرم مغرم نیم سوز شد رفت هوا

سلااام . خوبی ثنا خانوم ؟ نیستین ...
عااالی بود . آفرین . ولی آسورا ترکوند . 44 امتیاز!!!؟؟؟
آفرین آفرین . اتفاقا منم خودمو نابود کردم یه فکری بکنم ببینم باید چیکار کنیم هییییچی به ذهنم نرسید البته اگه چیزی به ذهن من میرسید تعجب داشت وگرنه الان که طبیعیه
البته تو اینستا یه جریانی راه افتاده بین هوادارا که عکس بگیرن از خودشون با یه کاغذ که روش تولد تورسو تبریک گفتن
قرار شده یکی از بزرگترین پیجای هوادار تورس تو اینستا این عکسارو باش یه کلیپ درس کنه
کار جالبیه ولی من هنوز حال ندارم برم عکس بگیرم براش بفرستم

nando دوشنبه 24 اسفند 1394 ساعت 22:11

نه خوب نیستم نمیتونم الان اصلا فکر کنم هیچ فکری به ذهنم نمیرسه من گفتم این مدت بشینم فکر کنم چجوری براش تولد بگیریم و هم یه رمانی بنویسم هیچ کدومش نشود فقط نشستم به فکر کردم از اخرم هیچی به ذهنم نرسید از دوستام کمک خواستم اونا از من بدتر بودن...از شنبه از مدرسه برگشتم دارم فیلم میبینیم خودمو کشتم..امروزم نرفتم مدرسه هوراااا شما چطوری؟خوبی؟
اره این دوبار ترکوند بد جوری با همین دو پیش بینی اول شد افرررین..به خودمم تبریک میگم میدونستم که تورس بازی نمیکنه قشنگ میدونستم ولی باید جتما اسمش تو گلزنام باشه!!
نه من خواستم مختص وب خودمون باشه...واای اقا ازش چرا ذهن شما کار نمیکنه برا من طبیعیه ولی شما چرا؟

ای بابا... ایراد نداره ...31 سال برا تولدش هیچکاری نکردیم این یسالم روشولی یکاریش میکنم حتما ... اینجوری نمیشه
آفرین مدرسه رفتن از 20 به بعد معنی نمیده . یادش بخیر من از 15 نمیرفتم جالبه مامانم نمیذاشت برم . میگف میخوای بری چیکار جالبه خودش فرهنگیه
خوبم خدا رو شکر ... میگذره ... منتظر بازی فردا شبم .
آره دمص گرم . خودش که حرف نمیزنه ولی پیش بینیاش خوبه پسر گلیم هس
منم دقیقا میدونستم تورس به احتمال 99 درصد بازی نمیکنه ولی باید اسمشو بذارم دیگههه چیکار میشه کرد ... عشقه دیگه
برا من خیییلی طبیعی تره حالا یکاریش میکنیم خدا بزرگه

nando سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 01:21

ما که 31 سال باهاش نبودیم که اخه ازش دوریم وگرنه خیلی کارا میتونستیم بکنیم
والا مدرسه ما تا 22 امتحان گذاشت عمدا که بریم مدرسه وگرنه قرار بود تا 19 بریم...افرین به مادرتونوالا مادر منم فرهنگیه ولی کاملا برعکسه امروز واسمون جشن میگرفتن الکی واسه همین مامانم گذاشت نرم وگرنه حتما باید میرفتم
خوبه خداروشکر که خوبید
اره عشقه دیگه کاریش نمیشه کرد باید اسمش حتما باشه
اقا ارش یه چیز بگم راستشو بگید ناراحت نمیشم با این تولد تورس رفتم رو مختون شدید اره؟؟؟؟احساس میکنم اعصابتونو ریختم بهم

آره ... خیلی دوس دارم حد اقل برای یبارم که شده از نزدیک ببینمش
ای خدا ... مدرسه ماهم این کارو میکرد . یادش بخیر یبار 20 امتحان بود با معلممون قرار گذاشتیم سالن گرفتیم رفتیم فوتبال . برگه سوالا رو دس مدرسه باد کرد
اوه اوه او پس شما هم مشلات منو تو خونه دارین مادر فرهنگی از خیلی از جهات خوبه ها ولی یکمم دردسر داره
مرسی
کی !؟ من !؟ این حرفا چیه ... از این حرفتون ناراحت شدم ... شما مث خواهر من . یه هوادار با عشق تورس که دلش میخواد بهترین کارو برای تولد تورس بکنه . مگه بده !؟
اتفاقا خییییلیم خوشحال میشم که میبینم یکی انقد تورسو دوس داره . گفته بودم قبلا که ...

nando سه‌شنبه 25 اسفند 1394 ساعت 13:52

منم همینطور میدونم ارزو به دل میمیرم هعیش....
کار خوبی کردین افرین
اره خوبن ولی سخت گیرن
چی بگم اخه فکر کردم اعصابتونو بهم ریختم،ببخشید

نه ایشالا ماهم یروزی به آرزومن میرسیم
آره
ایراد نداره ... من کنار اومدم باشون شماهم کم کم عادت میکنین
این حرفا چیه ...
ایشالا امشب گل بزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد