هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیروزی شیرین اتلتیکو مادرید مقابل آیندهوون در ضربات پنالتی

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود، ویسنته کالدرون به مصاف تیم سر سخت و صدر نشین لیگ هلند، آیندهوون رفت و در پایان توانست به سختی و در ضربات پنالتی این تیم را شکست داده و به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان اروپا صعود کند .

دیگو سیمئونه در این بازی ترکیبی عجیب را به زمین فرستاده بود که ......

برای مشاهده ی ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://s7.picofile.com/file/8243607734/atm_psv_2.jpg

 دیگو سیمئونه در این بازی ترکیب عجیبی را روانه ی زمین کرد . سیمئونه با ترکیب 2-4-4 تیمش را به زمین فرستاد که در اصل این ترکیب که زوج خط حمله ی آن را کاراسکو و گریژمان تشگیل میدادند دارای 5 هافبک بود چون کاراسکو با وجود توانایی های زیادی که در فاز حجومی دارد بیشتر به یک هافبک نفوذی شبیه است تا به یک مهاجم پوششی . سیمئونه در این بازی از آنتون گریژمان به عنوان مهاجم نوک استفاده کرده بود که این خود اشتباهی جداگانه بود و برای اینکه این بازیکن در پست اصلی خود که مهاجم پوششی است بازی نمیکرد دو موقعیت خوب را در نیمه ی اول از دست داد .
 در نیمه ی دوم و پیش از آمدن فرناندو تورس بازی آرام پیگیری میشد اما با آمدن تورس بازی عوض شد . ناندو با آمدنش انگیزه ی زیادی در تیم ایجاد کرد و حرکات خوبی برای گلزنی انجام داد که متاسفانه موفق به گلزنی نشد . در اواخر این نیمه توپ یکبار به دیرک دروازه ی اتلتیکو خورد و در برگشت هم بازیکنان آیندهوون شانس باز کردن دروازه را داشتند که خوشبختانه توپ به گل تبدیل نشد و بازی با نتیجه ی بدون گل پایان یافت و به وقت های اضافه کشیده شد .
در وقت های اضافه دو تیم با احتیاط کار را ادامه دادند و گابی یک کاشته خوب را از فاصله ی مناسب از دست داد . در ادامه توپی از خط دروازه ها عبور نکرد تا اینکه بازی به پنالتی کشیده شد .
 در ضربات پنالتی دو تیم عالی کار کردند و تک تک توپ ها را به گل تبدیل کردند تا اینکه نوبت به پنالتی حساس و سرنوشت ساز تورس رسید که اگر خراب میشد تیم از لیگ قهرمانان حذف بود اما اسطوره ی با تجربه ی اتلتیکو این توپ را در نهایت خونسردی به گل تبدیل کرد تا امید های اتلتیکو زنده بماند .
 در ادامه بازیکن آیندهوون پنالتی خود را با کوباندن توپ به دیرک دروازه خراب کرد و خوان فران پنالتی خود را به گل تبدیل کرد تا شاگردان سیئونه به سختی به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان راه پیدا کنند .

نظرات 25 + ارسال نظر
Parsa چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 21:05

تبریک!با اینکه میدونم نمیشه ولی به امید قهرمانی لیگ قهرمانان!

ایشالا ایشالا میشه داداش

nando چهارشنبه 26 اسفند 1394 ساعت 23:23

تبریک میگم به همهالان اقا ارش شما میگید تبریککک تبریک به من تبریک به تو تبریک به همه
واای وقتی رفت پنالتی بزنه چه لحظه ای بود تورس خیلی کم پیش میاد پنالتی بزنی ولی من مطمئن بودم گلش میکنه که خیلی خوشکل گلش کرد ساعت نزدیکیای 2 بود دیگه یه ربع به دو اینا بود داد زدم فک کنم همسایه هامون بیدار شدن

بلههههههه تبرییییک ... تبریک به من ... تبریک به تو ... تبریک به همههههه ...
وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای سر پنالتی تورس من رفتم کلمو کردم تو سینک ظرفشویی جرئتشو نداشتم ببینمآخه حساس ترین پنالتی بود.اگه خراب میکرد تیم حذف میشد.حتی از پنالتی خوان فرانم سخت تر بود چون اگر خوان پنالتیو خراب میکرد شرایط مساوی میشد ولی اگه تورس خراب میکرد دیگه هیچ فرصتی برا جبران نبود. وقتی گل کرد من از خوشحالی بابام فهمیدم گل شده توپ زبونم بند اومده بود افتادم رو زمین عین دیوونه ها میگفتم "یا علی یا علی یا علی ..."

nando پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 10:12

من بابام خوابیده بود با صدای جیغ من بیدار شده گف چی شده گفتم تورس پنالتی رو گل کرد گفت خوب خوبه چرا همچین میکنی گفتم اخه خیلی حساس بود اگه خراب میکرد حذف میشدن و همه میگن تورس پنالتیا رو خراب میکنه ولی خیلی خوشکل زد...
ضربان قلب من عین چی میزد لامصب فقط میدونم اینو پریدم جیغ زدم و داداشمم انقد خوشحال بود فقط تا نصفه نگا کرد رفت حال دوستاشو بگیره
وای چقد حرکتتون باحال بودهدرک میکنم

آره دیگه برا همین خیییلی حساس بود . پنالتی خراب میشد جلو بابام ضایه میشدم شدید
دمش گرم
دیوونه شده بودم

nando پنج‌شنبه 27 اسفند 1394 ساعت 20:27

اره خیلی حساس بود ولی به خوبی از پسش براومد
راستی یه فکری دارم ببینید موافقید یا نه...میگم روز تولدش یه پست بزارید که طرفداراش تو اینجا بیان در مورد تورس حرف بزنن یعنی بگن چند ساله طرفدارشن و چجوری طرفدارش شدن و ایا تو این مدت که تورس افت کرده و بازم پیشرفت کرده شده یه بارم نسبت بهش حسشون عوض شه و اینجور سوالا رو شما طرح کنید و داوطلبانه ازشون بپرسید...مثل صندلیه داغه هر سوالی راجبه تورس شما طرح میکنید و ازشون میپرسید!!موافقید؟؟

عاااالی .خییییییییییییییلی فکر خوبیه ولی درصورتی که بچه ها بیان واقعا بنویسن ... آخه اگه ننویسن ضایه میشه
ولی فکر فوق العاده خوبیه . حتما انجامش میدم . شما هم نفر اول بنویسا

nando جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 02:32

جدی میگید؟؟؟؟وای خدا باور نمیکردم موافق باشید..خیلی خوشحالم
نفر اول استرس زیاده خداااا..ولی چشم انجامش میدم پس شما سوالا رو طرح کنید روز شنبه مسابقه انجام میشه باید سوالاتون خیلی هیجانی باشه اقا ارش چون هیجان داشته باشه همه ازخداشونه داوطلبانه انجام بدن تازه میشه یه کاری کرد ما خودتون شخص رو انتخاب کنید بعد بهش بگید یهویی بزار سوپرایز شه بعد اونم اگه خواست قبول کنه...راجب به مسابقه فکرایی دارم بهتون میگم فردا


من دقیقا متوجه نشدم ... شما میخواید یه ست بذارم که توش بگم بچه ها از علاقشون به تورس و یا اینکه چی شد عاشقش شدن حرف بزنن ... اینکه مسابقه نیس ...
یکم توضیح بیشتر میدین ... من یکم مخم کم کاره زیاد فشار که میارم خسته میشه

nando جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 11:47

الان کامل توضیح میدم واستون...صندلی داغ رو که میدونید؟
اینم مثل همونه ولی سوالاش داجبه تورسه...
مثلا پست میزارید که صندلی داغه و شما من رو انتخاب کردید جواب سوالا رو بدم منم قبول میکنم بعد شما شروع میکنید به پرسیدن سوالا مثلا سوال اول:از کی از تورس خوشت اومد من جواب میدم دوم:چی شد که خوشت اومد سوم:تو زمان اوج یا افتش شده ازش ناامید بشی و....و منم همه رو باید راست جواب بدم بعد سوالا هم هرچی دلتون میخواد راجع به تورس میتونید بپرسید فقط سوالاتون هیجان داشته باشه که افرادو جذب کنه
اون مسابقه هم که گفتم منظورم همین صندلی داغه..
اگه چیزی هست که مونده بگین تا توضیح بیشتری بدم
نگین اینجوریییییی خیلی خوبم کار میکنه.

آهااااااا گرفتم منظورتونو ...
اوکی چشم انجامش میدیم . میدونم باید چیکار کنم .
الان که فک میکنم میبینم پیشنهاد خیییلی خوبیه

nando جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 12:43

پس خوبه..از همین حالا سوالای ابدار و سخت در بیارین همینطور جالب..فقط سوالا رو نزارید تو پست ها..من که اول نظر میدم میگم امادم شما اولی رو بپرسیدو اینا..اره جالب میشه فقط سوالا نباید یکی باشه مثلا فردا اول از من میپرسید اون سوالا رو واسه یکی دیگه نگید بزار سوپرایزی باشه
مرسی خیلی خوشحالم اخرش مخم یه کاری رو انجام داد

آره آره انصافا خوبه ولی فک کنم فقط شما بیای جواب بدی ... بقیه حوصله ندارن
ایراد نداره شما بجای همشون جواب میدین سوالارو
فقط وقتی شروع کردیم آن باشین هی صفحه رو ریلود کنین که سریع تر سوالا رو بپرسم شما هم جواب بدین
این حرفا چیه ... به مخ من که هیچی نرسی ... برهوته

nando جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 14:49

ای خدا اتلتیکو افتاد به بارسلونا قرعه کشی رو دیدید اقا ارش؟؟

یعنی ........
نمیدونم چی بگم...بدبختی یکی دوتا نیس که... الان بدون گودین چجوری باید جلو بارسا وایسیم خو !؟ تیاگورم که نداریم .
در کل خیلی احتمالش کمه بتونیم بارسا رو حذف کنیم .

nando جمعه 28 اسفند 1394 ساعت 23:14

نه اینطوری نیس جالبه شاید بقیه هم شرکت کنن..پست میزارید اسم طرف رو بیارید که سوپرایز شه اینجوری خوبه نگید داوطلبانس...باشه آن هستم فقط فردا صبح نمیتونم خونه نیستم شما ساعت رو بگید تا بیام
چشم همه رو جواب میدم ازخدامه
نه مخ هردومون خوب کار میکنه اصلا اینطوری بهتره
اره احتمالش خیلی کمه این بارسای سه نقطه رو مخمه دعا میکردم که به بایرن بخوره فقط اون میتونه حریف بارسا شه

ایشالا که شرکت میکنن
چشم.من پستو گذاشتم شما هر موقع کامنت بذارین بگین شروع من سوالا رو میپرسم دونه دونه . عصر باشه بهتره آخه فک کنم من صب نباشم . شرمنده به خدا
اینطوری که بهتره ولی مشکل داره مشکلشم منم
اگر نظر منو میخواین بایرنم نمیتونه جلو بارسا وایسه . لامصب خیلی قویه

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 00:38

ایشالا
منم صب نیستم ...اره عصر بهتره..3 و 4 خوبه واسه من فرق نمیکنه عصر چه ساعتی باشه شبم میتونم البته.. به همین زودی سوالا رو طرح کردین؟؟؟؟؟؟افرین چه سرعتی
میددنم این بارسا هیچ کس نمیتونه جلوش وایسه ولی بایرن ضدحملش قوی بارسا هم سرعتش پایینه احتمالش بیشتر اون فصلو یادتون نیس بارسا رو پودر کرد

آره انصافا سوالا خوبیرم طرح کردم . قشنگ به چالش میکشم
آره از این نظر شاید بایرن بتونه جلو بارسا وایسه ولی اتلتیکم با وجود تورس و گریژمان ضد حمله ی قوی ای داره
باید ببینیم چی میشه

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 02:00

بسمه تعالی
واای خدا اولی هم هستم انگیزه شماهم واسه طرح سوال بالا دیگه هیچاشکال نداره حاصرم کلی سواله سخت جواب بدم تا مسابقه ی باحالی شه..
فقط خدا رحم کنه اینجوری که گفتید ترسیدم اقا ارش


به نام خدا هستم ... آرش f9t بچه ها آرش پلنگم صدام میکنن
نه .... سوالا یکم چالش برانگیزه همین

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 16:02

سلام
اقا ارش الان هستید که مسابقه رو شروع کنیم؟

سلام ثنا خانوم
هستنش که هستم ولی تولد تورس فرداس
ایشالا فردا بیاین مسابقه رو شروع میکنیم
روز تولدش باشه هیجانشم بیشتره
حتماااا نفر اول خود شماییییی

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 17:40

میدونم فرداست تولدش
اخه فردا عید خونه مادربزرگمم اونجا هم وای فای ندارن چیکار کنیم به نظرشما؟؟

ای وااااای
ایراد نداره . آخه فردا تولده تورسه بهتره .
حالا مشکلی نیس . منم بدبختی فردا تو راه شمالم نیستم ... ایراد نداره من فردا پستشو میذارم شما اگر تونستی فردا اگر نتونستی پس فردا شرکت کنین
مهم نیته که دارین

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 18:35


اتفاقا ماهم میریم شمال البته نه فردا!!!خوش بگذره بهتون
یه ذره هم احتمال داشت که اینترنت داشته باشم و شرایط فراهم شد حتما میام شک نکنید اگه نشد دوشنبه

عهههه به شماهم خوش بگذره
ایشالا ایشالا که میشه نگران نباشین
سوغاتی یادتون نره

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 20:04

ممنانم=ممنونم
فک نکنم خوش بگذره خیلی مریضم الان
ایشالا
حتما..شماهم همینطور

عههههههه ای بابا... چرااا ؟ آخه چرا مراقب خودتون نیستین !؟ حیف آدم تو عید مریض بشه که ایراد نداره ایشالا زودتر خوب شین
مرسییییی

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 21:36

این چندروز هوا خیلیییییی سرده از وسطای زمستونم سردتره!!
تازه یادش میفته برف بیاد!اره والا حیفه سرم داره میترکه خیلی ممنون
خواهش میکنم...
این اتلتیکو چرا باخت؟؟؟ای خدا یکی نیست بگه سیمونه چرا یه مهاجم نوک نمیزاری همش میزی گریژمان رو با یه هافبک هجومی تو حمله میزاری اههه این بارسای سه نقطم قهرمات شد

آره هوام دیگه بازی در میاره واس ما
ایشالا زودتر خوب شین . ای وای آجیل شیرینی ... نمیشه خورد الان که مریضین ... از گلوم پایین نمیره خو
والا اعصابم خورده بد . گند زد با اون ترکیبی که فرستاد تو زمین . خودشم فهمید چیکار کرده . خوان فرانو جای ویتو اورد تو ! یعنی چی آخه !؟
بارسا که از موقعی که ازش باختیم قهرمان شد فقط باید تو لیگ قهرمانان ازش انتقام بگیریم

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 22:46

اره بخدا
مرسی...نه مهم نیست بدتر میشم یا نه یه دونه شیرینی که چیزی نیس اجیل هم که خودم کم میخورم بعصی وقتام اصلا نمیخورم
چرا پایین نمیره از گلوتون؟؟
اره یعنی من یا این مخم برم تو از سیمونه ترکیب بهتری میچینم والا!!

اوکی اوکی ... من اگه مریض بشم تو عید قطعا میمیرم چون نمیتونم جلو خودمو بگیرم با شیرینی و آجیل خودمو خفه میکنم
حتی منم بهتر از سیمونه ترکیب میچینم تو فیفا16

nando شنبه 29 اسفند 1394 ساعت 23:36

ای خدااا خخخخ چثد باحال گفتین مواظب باشین ها این عیدولایکککک
پسرعموم که همش 14 ماهشه بهتر ترکیب میچینه
الان میگین اینو باش 24 ساعته اینجاس داره فک میزنه
بعد عید احتمالا دیگه نیام اقا ارش

والاااا
مورد داشتیم هنو به دنیا نیومده بهتر از سیمونه ترکیب چیده
چراااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ثنا خانوم ... الان اگه دقت کنین فقط شمایین که کامنت میذارین . اگه شماهم نیاین دیگه کسی نیس که به من روحیه بده

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 10:43

اقا ارش درسام خیلی سنگین شدن شاید بار نکنید ولی 14 که میرم مدرسه 15 امتحان زیست دارم دو روز بعدش عربی و این دبیرامون همچنان عقده این!!!خیلی دوس دارم بیام ولی قراره بعد عید خودم با دست خودم گوشیمو بدم به مامانم چیکار کنم؟ ؟؟

اگر نظر منو میخواین میگم درس، درس و بازم درس . فقط و فقط درس .
ولی خداییش تورسو منو این پیج که برا خوتونه رو فراموش نکنین

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 19:39

یه چیز بگم باور میکنید؟؟من تورس از درس واسم مهمتره! شاید بگین چقد خره ولی خداوکیلی تورس از درس و خودم مهمتره
تصمیممو گرفتم میام میدونم که مامانم گوشی.رو نمیگیره ازم ولی خودم گوشی رو برمیدارم و روزی نیم ساعتی میام
بعدم یه چیزی رو یادتون باشه من تا وقتی که خون تو رگهام هس تورس و شما رو فراموش نمیکنم دیگه این حرفم نزنید قاطی میکنماااا

منم دقیقا سال کنکورم تمام بازیای تورسو میدیدم . گل زدن تورس از کنکورم برام مهم تر بود . الانم پشیمون نیستم .
میدونم ثنا خانوم . من شما رو تو این دو سال شناختم . شما به نظر من بهترین هوادار تورسین و یکی از بهترین دخترایی که من تاحالا باهاشون صحبت کردم . بی تعارف گفتم و عین حقیقته . من اگر این حرفو زدم خواستم دل خودم آروم شه وگرنه میدونم شما خیییییلی با معرفت تر از این حرفایین .

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:01

اقا ارش الان میتونین الان مسابقه رو شروع کنیم؟؟؟
الان نمیتونین شب چی اونموقع میتونین؟

ثنا خانوم ساعت 10:30 اگر اگر اگر میتونین بیاین مسابقه رو شروع کنیم

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 21:19

منم همینطور اصلا پشیمون نیستم و نمیشم و نخواهم نشد...نمره خوبی تو ریاضی و فیزیک بگیرم انقد خوشحال نمیشم که تورس گل بزنه...
مرسی شما ازمن خیلی بهترید واسه تورس وب دارید و میتونی ازش حمایت کنید ولی من چی؟؟
مرررسی بخدا جدی میگم شما یکی از بهترین کسایی هستید که باهاشون حرف زدم و میشناسمشون
ممنون به بامعرفتی و خوبی شما نیستم
چشم خداکنه جایی نریم...

آفرین ولی سعی کنین به درستون بیشتر بها بدین .
یادش بخیر دو سال پیش پیمان همین حرفا رو به من میزد منم گوش نمیکردم البته میگم که پشیمون نیستم .
این حرفا چیه ... شما کافیه فقط بخواین. از هر وقت که دوس داشتین میتونین بیاین تو وب نویسنده شین . کی از شما بهتر !؟ همیشه وبو دمبال میکنینو کامنت میذارین . پیمانم دقیقا برا همین به من اعتماد کردو وبو به من سپرد .
البته الان براتون بهتره که درس بخونین و خودتونو درگیر نکنین ولی هر موقع خواستین میتونین بیاین و نویسنده ی وب بشین .
مرسییی
من شروع میکنم پستو میذارم . شما هر وقت پستو دیدی کامنت بذارین که شروع کنیم

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:38

منم پشیمون نمیشم...
واقعا؟؟میتونم نویسنده شم؟؟؟اخه زیاد وارد نیستم

بله . چرا که نه . شما که انقد هوادارشی و دوسش داری و خبراشو چک میکنی حیفه که نیاین تو وب و نویسنده شین .
من قول میدم همچیشو بهتون یاد بدم . چیز سختی نیس . اصلا نگران نباشین .
هرررر موقع خواستین به من بگین تا نویسندتون کنم

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:57

تابستون اگه خدا بخواد حتما میام..البته اگه دوس ندارید بهم بگید معذب نباشید خواهشا راحت باشید!

این حرفا چیه ثنا خانوم اگر مشکلی بود که من این حرفو نمیزدم .
من تو تابستون حتما شما رو نویسنده ی این وب میکنم . من حرفی که میزنم پاش هستم .
ایشالا درساتونو خوب بخونین بعدش بیاین نویسنده شین

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:08

باشه چشم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد