هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

چالش برای هواداران فرناندو تورس/ پست مخصوص تولد تورس

هواداران فرناندو تورس : امروز به مناسبت تولد اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید و به پیشنهاد یکی از بهترین هوادارای فرناندو تورس .....

برای مشاهده ادامه متن و شرکت در چالش به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 امروز به مناسبت تولد اسطوره ی باشگاه اتلتیکو مادرید و به پیشنهاد یکی از بهترین هوادارای فرناندو تورس، ثنا خانوم که همیشه با کامنت های امید بخششون مارو در اداره کردن این وب یاری میکنن، یک چالش برای شما هوادارای تورس در نظر گرفتم که تمامی شما هوادارای عزیز میتونین تو این چالش شرکت کنید .

در این چالش 10 سوال پرسیده میشه که باید به تمامی سوالات به طور کامل و با صداقت جواب داده بشه . 

برای شرکت در چالش کامنت بذارین .

نظرات 20 + ارسال نظر
nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:35

بسمه تعالی...حاضرم

خوب خدا رو شکر
سوال اول :
از کی عاشقش شدی ؟
سوال اول آسون

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:40

10 سالم بود

آفرین
سوال دوم :
تو چه تیمی بود عاشقش شدی ؟
سوال دوم هم آسون

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:46

لیورپول بود ...البته 9 سالم بود دوسش داشتم ولی ده سالگی عاشقش شدم

خییلی خوبه .
سوال سوم : (سوالای چالشی از الان شروع میشه)
اگر تورس تو یه بازی لیور گل میزد ولی آخرش لیور میباخت بعد بازی خوشحال بودی یا ناراحت ؟(جواب با صداقت)

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 22:53

خدایی راس میگم من طرفدار لیورپول نبودم چلسی رو دوس داشتم و حتی وقتی به چلسی هم گل میزد خوشحال میشدم و در اخر حتی چلسی میباخت خوشحال بودم لیورپولم همینطور درسته برد تیم تورس مهمه ولی بیشتر واسه من یکی گل زدن تورس مهم تر از برد تیمه

آفرین.
سوال چهارم :
اگر تورس تو یه بازی به چلسی گل بزنه و باعث حذفش بشه خوشحال میشی یا ناراحت ؟

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:00

مسلما خوشحال میشم حرفی توش نیست

آفرین آفرین خیلی خوبه
سوال پنجم :
اگر تورس دروازه خالی خراب کنه چه عکس العملی از خودت نشون میدی ؟

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:06

از این ناراحت میشم که خودش به گل نرسیده ولی درکل فدای سرش مگه بقیه خراب نمیکنن؟؟مسی رونالدو نیمار سوارز رونی کاستا اینم بزار یکی خراب کنه!!ولی خودش چون نارحت میشه منم فقط واسه این ناراحت میشم وگرنه عصبی نمیشم

آفرین آفرین .
آره دروازه خالی خراب کردن چیز زیاد مهمی نیس همه خراب میکنن .
سوال ششم :
اگر تورس یه گل خییییلی قشنگ بزنه چیکار میکنی ؟

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:18

قبلا توضیح دادم
یه جیغ فرابنفشی میزنم و تو خونه درمیرم و بعدش حالگیری دوستام تازه قشنگ یادمه واسه بعضی از گلاش بوده شیرینی بردم سرکلاس بخدا

آره آره یادم اومد
آفرین
سوال هفتم:
وقتی تورس تو ترکیب اصلی نی چه بدوبیراهایی به مربی میگی؟(راحت باش)

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:28

سوالا تموم شد اقا ارش؟؟؟

یه دوتا دیگه مونده

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:31

والا تو دلم یه چندتا فوش میدم و خارج از دلم فوش خوب میدم
ولی جدی میگم وقتی تیم بدون تورس میبازه ارامش میگیرم و خوشحال میشم اینجوری قدر تورسو بهتر میدونن بخدا

من که هرچی فوش میدم بده
آفرین خوبه
سوال هشتم :
بازیکنی رو بیشتر از تورس یا حتی اندازه خودش دوس داری ؟ مثلا راموس
سوال چالشی نیس

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:38

اقا ارش یه چیز بگم
به غیر خونواده که ماجراش فرق میکنه تا حالا نشده کسی رو مثل تورس دوس داشته باشم بازیگر بازیکن خواننده ....
شاید از یکی خوشم بیاد ولی کلا تورس تو قلب من تکه ماجرای دوس داشتنش فرق داره

آفرین واقعا خوبه .
سوال نهم در ادامه سوال هشتم بود که شما جوابی دادین که اصلا انتظارشو نداشتم .
سوال دهم خیلی چالشیه و اصلا ممکن نیس پیش بیاد ولی فقط صرفا جهت به چالش انداختن شماس .
اگر بهترین دوستتون بهتون بگه از بین منو دیدن فوتبالای تورس یکیو انتخاب کن شما انتخابتون کدومه ؟

nando دوشنبه 2 فروردین 1395 ساعت 23:50

سوالتون چی بود؟نهمی رو میگم!!!
میگم بشین باهم فوتبالو نگا کنیم و پیش هم باشیم قبول کرد که کرد نکرد میگم برو به کارت برس منم فوتبالو نگا میکنم
سعی میکنم دلشو نشکونم

نهمی این بود که اگه تورس با اونیکی بازیکن مورد علاقت دعوا کنه دوس داری کی بزنع ؟
آففففرین . این جواب از همه بهتر بود .
تبریک میگم . شما یه تورس فنه واقعی هستی

nando سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:03

معلومه تورس...خودمم میرم کمکش
مرسییییی باید هرروز پیشرفت کنم به مرحله اوج نرسیده
میتونم یه چیزی رو به همه بگم؟؟؟

آفرین
بله بله بله چرا که نه ... بفرمایید

nando سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 00:17

قصدم از این حرف اصلا خودشیرینی و توهین و هیچی نیست فقط وفقط میخوام از تورس حمایت کنم!!
چرا اینقدر کم میاین و نظر میدین؟؟؟مسدونم گرفتاری دارید یا درسی یا هرچی ولی فک کنم نیم ساعت وقت ازاد دارید و از اون نیم ساعت یه ده دقیقه میتونین بیاسن و نظر برین خدایی خیلی کم نظر میدیم هممون...چرا؟؟طرفدار یه بازیکنی هستیم که محشره فوتبالش عالیه کلی کاپ و مدال داره!خیلی وب ها هستن طرفدار بازیکنانی هستن که هزار سال دیگه به پای تورس نمیرسن ولی انچنان ازش حمایت میکنن انگار چی هستن!!!
به کسی بی احترامی نمیکنم و بد درموردم قضاوت نکنین ولی میخوام همچین از این وب و تورس حمایت کنیم که تو ایران حرف اول رو بزنه هرچند که الانم خیلی عالیه ولی بیاین خیلی حمایتش کنیم تو وب بیشتر نظر بدین و مثل چی از تورس دفاع کنین...همگی ببخشین

واقعا من حرفی برا گفتن ندارم . شما حرف دل منو پیمانو زدین . این حرفا تو دلم مونده بود اما نمیخواستم بگم که خدایی نکرده به کسی برنخوره .
واقعا ممنونم . مرسی که این کارو کردین و هیچ کلمه ای برای تشکر پیدا نمیکنم که بگم .

nando سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 01:05

اقا ارش به جون خودم قسم اصلا برا خودشیرینی اینکارو نکردم ولی حیفم میاد بازیکن به این خوبی و عالی تو بهترین وبش تو ایران نظر کم داره!
تو دل منم مونده بود ولی امیدوارم به کسی برنخوره و از همگی معذرت میخوام
و همچینین اقا ارش یه دنیا ازتون ممنونم که درخواستمو ثبول کردین و این چالش رو گذاشتید خداکنه بقیه بیان که من شرمنده شما نشم
یه دنیا ممنونم

ثنا خانوم میدونم . گفتم که دو سال زمان کمی نیس برای شناخت پیدا کردن از یک نفر .
واقعا ازتون ممنونم . حرف دل منو پیمانو زدی .
خواهش میکنم ثنا خانوم . این وب متعلق به شماس . شرمنده چیه آخه !؟ راستش من میدونستم فقط شما تو این چالش شرکت میکنی و فقط بخاطر شما این چالشو راه انداختم .
خواهش میکنم

nando سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 01:21

الان همه یه مشت فوش تقدیمم میکنن...ولی بخاطر تورس مشکلی نیس

همه غلط میکنن
جرئتشو ندارن

محمدباقر سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 12:57

داداش منم هستم

سلام محمد جون
داداش امشب ساعت ده بیا یه پیام بده شروع کنیم

عارف سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 13:19

سلام.این یورو بیاد اشناییمون میشه 8 سالش.تولد 8 سالگیش مبارک.با بازی های خوبش شاد شدیم با بد ها ناامید و ناراحت.وقتی بد بازی میکردم پاش موندیم.همیشه تورسی باقی موندم و میمونم.حتی اگ کسی دیگ یادش نیاره.تورس از خون من نیست ولی داداش بزرگتره من بوده همیشه لااقل برای من واقعا اینطوره.

آفرین عارف جون
واقعا خوشم اومد خیلی قشنگ صحبت کردی
دمت گرم

nando سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 15:04

الان خیلی پشیمونم اقا ارش
جدی میگم ای کاش همچین پیشنهادی رو بهتون نمیدادم
خدایی حالم گرفته شد

نهههههه
ایراد نداره ثنا خانوم . این حرفا چیه آخه

جواد 009 پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 16:08

احبک تورس

جواد 009 شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 13:18

دوست دارم تولدت مبارک تقدیم به تو از طرف طرفدار همه جوره هوادارت

عااااالی جواد جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد