هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پست جدید تورس در اینستاگرام برای حمایت از مردم بلژیک

نظرات 11 + ارسال نظر
pedram سه‌شنبه 3 فروردین 1395 ساعت 22:47

ارش خیلی باحالی بهترین وبی هستش که میشنام
تورو خدا فکر نکن بیخودی پست میزاری
همین جوری با انرژی به کارت ادامه بده
امیدوارم همه در بخش نظرات بیشتر شرکت کنند

مرسی پدرام جون . باحالی از خودته داداش
دمت گرم داداش که روحیه دادی

PARSA چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 00:40

Pray for Belgium....

محمدباقر چهارشنبه 4 فروردین 1395 ساعت 21:47

منم تو اینستا دیدمش ازاین کار تورس خیلی خوشحال شدم!!
افرین بهش

آره انصافا کار خوبیه

tofiq پنج‌شنبه 5 فروردین 1395 ساعت 14:32

باسلام خدمت مدیر سایت..دمتون گرم که خبرارو میذارین ...من از سال 2004 یا 5 اون موقع که تو اتلتیکو بود عاشقش شدم و همچنان طرفدارشم ..22 سالمه 10 ساله که دنبال میکنم ..اون موقع از یه سایت دیگه دنبال میکردم بعد نمیدونم چرا سایته بسته شد که امدم تو سایت شما که کلا خیلی خوبه...کلا حرف ندارین..اگرم نظر نمیذارم شرمنده ولی من به شخصه همیشه منتظر خبراتون هستم...

مرسی توفیق جون
دمت گرم بایت کامنتت
شما بدون کامنتم عشقی

sana جمعه 6 فروردین 1395 ساعت 01:42

perfect job nando

Yesssss

nando شنبه 7 فروردین 1395 ساعت 01:43

این اخریه من بودم اقا ارش نمیدونم ذهنم درگیر بود چی شد که ثنا رو وارد کردم

آره آره فهمیدم شما بودی . ثنا هم خیلی قشنگه . از اون استفاده کنین عالیه .

nando یکشنبه 8 فروردین 1395 ساعت 01:40

کجاش قشنگه
میخواین تا ترکیبی از ثنا و ناندو بزارم بشه ثناندو
هم ثنا داره هم ناندو..دقت کردین؟؟؟


ثنا اسم به این قشنگی . کجاش بده آخه !؟ حتی معنیشم قشنگه .
اینم فکر خوبیه بهترم هست

nando دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 10:28

مرسی بهم روحیه دادین
اره sanando قشنگه
یه سوال الان که اسمم ناندو خیلی داغونه و لازمه که عو ضش کنم؟؟

حقیقته ...

نهههه اینم قشنگه ثناهم قشنگه ثناندو هم قشنگه کلا قشنگن

nando دوشنبه 9 فروردین 1395 ساعت 21:11

میسییی
میخواین تغییرش بدم به قشنگه خانم
بعد این فصل تغییرش میدم به یه چیز خوب

قشنگه خانمم خوبه.کلا هرچی شما انتخاب کنی خوبه بجز آرش که منم
اوکی

nando سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 02:02


نخیر اسم شمام خیلیم خوبه!!!!میخواین تا اسممو ارش بزارم به عنوان پسر بیام نظر بدمموافقید؟؟؟
یهو دیدید با یه اسم پسرونه اومدم اینجا خخخ

شما مجازی هرکاری دوس داری بکنی حتی انتخاب اسم پسرونه

nando سه‌شنبه 10 فروردین 1395 ساعت 15:25


نه یه ترکیبی از چندتا اسم میزارم دفعه بعد

ok

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد