هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس: هیچ تیمی را دست کم نخواهیم گرفت

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در جدیدترین مصاحبه ی مطبوعاتی خود در یک مراسم  نکات جالبی را درمورد ادامه ی لیگ و لیگ قهرمانان اروپا گفته که ...

برای مشاهده ی ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

http://www.fernando9torres.com/images/img56fafa34c09c4.jpg

 به گزارش سایت رسمی باشگاه اتلتیکو مادرید، ناندو از لوئیس آراگونس تشکر کرده است و در این مراسم گفت :"  لوئیس آراگونس کسی است که راه رویارویی با چالش ها را به ما نشان داده است . او همچنین فوتبال اسپانیا را متحول کرد ، در حال حاضر ما در اروپا و جهان به یک تیم قدرتمند تبدیل شده ایم . "

تورس همچنین در مورد بازی در لالیگا و همچنین لیگ قهرمانان ، به خصوص در مورد دوئل لیگ قهرمانان مقابل بارسلونا گفت : " همانطور که می دانید ، شعار ما این است که تیمی را دست کم نگیریم و فراتر از تیمی دیگر نیستیم . برای پیروزی مقابل بتیس پا به میدان مسابقه می گذاریم . بارسلونا درحال حاضر تیم بسیار قوی است و قطعا با بارسلونای آن سال تفاوت اساسی دارند . "

تورس همچنین در مورد مصدومیت گودین و خیمنز و از دست دادن بازی هفته آینده تیمشان گفت : " هر دوی آن ها در حال انجام آزمایشات پزشکی هستند و باید دید که آیا می توانند شرایط بازی کردن را به دست آوردند یا نه . آنها بازیکنانی هستند که باید در مسابقات مهم حضور داشته باشند، چرا که بازیکنان کلیدی برای ما هستند . "

نظرات 3 + ارسال نظر
nando جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 03:17

حرفاش کاملا درسته...لایک داره
بخدا حیف بود اراگونس..با اسپانیا چیکار کرد!!
ولی حالا با دلبوشکه داره افت میکنه هرروز..حالا اسپانیا با انگولا هم بازی کنه احتمال مساوی بودنش یا برد انگولا هست

آره واقعا . لوئیس آراگونس وقتی مرد اسپانیا هم باهاش مرد . دلبشکه هیچکارس .
آره خدایی

tofiq جمعه 13 فروردین 1395 ساعت 22:23

اراگونس فوق العاده بود...ولی نمیشه گفت کسی که یورو و جام جهانی و همچنین لیگ قهرمانان برده مربی بدی باشه... در ضمن هر تیمی ی دوران افت داره اسپانیا تو دوره تغییر نسل و این طبیعیه که افت کنه

آراگونس که اصلا حرفی توش نیس ولی دلبوسکه این تیمو به فنا داد . اگر اسپانیای سال 2008 تا 2012 رو به منم میدادی قهرمان میکردمش ولی وقتی یکم افت کرد اگر ایشون مربی بود جمش میکرد که به این بدبختی دچار نشه .

جواد 009 شنبه 14 فروردین 1395 ساعت 00:50

خوشم میاد تورس همیشه حرفاشو یه جوری میزنه که حساب کار دسته همه بیاد. این حرفشم نشون میده که تیم ملی با کی داره به کجا میره ، هو-----------

آره ... کاملا با کنایه حرف زد . دمش گرم حقشه .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد