هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هایلایت فرناندو تورس مقابل بارسلونا

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در بازی مقابل بارسلونا با نظر دیگو سیمئونه از ابتدا به بازی فرستاده شد و در کنار گریژمان تا دقیقه ی 25 عالی کار کرد و توانست گل اول تیمش را روی پاس عالی کوکه به ثمر برساند اما این بازیکن با بی احتیاطی و البته سخت گیری داور با کارت قرمز در دقیقه ی 35 زمین مسابقه را ترک کرد .

این داور آلمانی نشان داد که آلمانی ها هنوز یورو 2008 را فراموش نکرده و از تورس عقده دارند . 

با این گل آمار فرناندو تورس درمقابل بارسلونا بهبود یافت و به 11گل در 15بازی رسید .

برای دانلود هایلایت تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
nando پنج‌شنبه 19 فروردین 1395 ساعت 01:50

من که از دیشب صدبار با بابام دعوام شده بخاطر تورس ولی خدایی بخدا دور از اینکه طرفدارشیمو و من یکی واسش میمیرمو اینا خطای اول اصلا کارت نداشت ولی نیمار دغل باز سه نقطه همچین خودش زد زمین فورا واسه اولین خطای تورس بهش کارت داد ولی دومی کارت زرد داشت..خیلی خیلی سختگیرانه بود یعنی دوتا خطا کرد اخراج شد ولی سوارز با ارنج زد تو دهن فلیپه اخراج نشد و همچنین خود تیمار بگم 4 5 بار خطا کرد کم گفتم ولی یدونه کارت بهش نداد ..البته باید بگم اون جو وثیفی که تو نیوکمپ بود تاثیر زیاد داشت اگرم دقت کرده باشید تا اتلتیکوییا یه خطا میکردن داور فورا کارت میداد بهشون ولی چقد از بارسا بدم میومد 10 برابر شد وقتی دیدم تورس رفت پیش داور سرخ شده بود بخدا بغضم گرفت ولی دیشب بگم توسط خود من یکی بارساییا یه 1000 تایی فوش خوردن...ولی بازم بگم تورس جووونم اون خنده ی اول بازیت عشق بود و گلی که زی و نشون دادی غارسا هیچی نیست...

والا منم حتی با بابام دعوام شد
اعصابم همجوره خورد بود تا همین الان
اصلا حقش نبود انقد زود اخراج شه
سوارز کف گرگی زد تو صورت فیلیپه و یه جفتکم به خوان فران انداخت اخراج نشد اونوقت تورس ...
والا چی بگم . به قول فیلیپه بارسلونا محافظت شدس

nando جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 02:25

متاسفانه پدر مت بارساییهبدجوری دعوامون شد وقتی بارسا گل دومو زد بهم گف پاشو برو تو اتاقت بزار باختتونو نبینی..حالت گرفته شد!!!!
یعنی الانم اعصابم فلفلیه شدیییددد!!!
میکم دیگه انتظاری بیشتر از سوارز نمیرفت قبلا گاز میگرفت الان جفتک میندازه!اره والا محافظت شدس!مگع میشه این همه خطا بکنن ولی کارت نده و اخراجشون نکنه؟؟
من بودم با استقلالشون موافقت میکردم از اسپانیا جداشن والا وقتی انقد نفهمن چی بگم!

اتفاقا بابای منم بارساییه ولی از اتلتیکو تورسم بخاطر من خوشش میاد. تورس که اخراج شد شروع کرد زدن تو سر من که فلانو فلان . برا همین دعوام شد
بارسا تا وقتی که مستقل نشه وضعیت همینه

nando جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 12:14

بابای منم اینطور نیس که از تورس خوشش نیاد دوس داره گل بزنه چون من و داداشم خوشحال میشیم ولی به بارسا نه ولی وقتی کل زد هیچی نگفت هیچی..ولی وقتی تنه زد به نیمار داد میزد و اینا که کارت بده بهش این خوب بود ولی واسه خطای دوم ندونست تورس بوده میگفت قرمز بده بهش و یه چیزای دیگم گفت که هیچ!منم جوابه بابامو دادم که چرا بهش حرف میزنی تورسه گف تورس نبود گفتم چرا گفت بزار باد بگیره پاشو شکوتد منم گفتم ایشالا پاش قلم شه بوسکتس دغل دیگه دعوامون شروع شد بد!!
واقعا من خیلی ناراحتم بابام بارساییه

منم واقعا اعصابم خورد میشه بابام بارساییه ولی یجوریایی بابام بیشتر با منه تا با بارسا موقع اخراج تورسم که بهش حرف زد از سر ناراحتیش بود که چرا باید انقد بد بره تو پای طرف که داور بش قرمز بده . درکل شیرینی فوتبال همینه دیگه وقتی یکی هس که باش کل کل کنی خوبه اگر هیچکی نباشه یا همه طرفدار همون تیم آدم باشن حال نمیده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد