هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی سیمئونه درمورد تمدید قرار داد تورس و عملکرد وی مقابل بارسلونا

هواداران فرناندو تورس : دیگو سیمئونه امروز مقابل لنز دوربین ها حاضر شد درمورد عملکرد فرناندو تورس مقابل بارسلونا و تمدید قراردادش با تیم صحبت کرد . 

شما عزیزان میتوانید در ادامه مطلب متن مصاحبه ی سیمئونه را مشاهده فرمایید .

 

  سیمئونه درمورد عملکرد تورس در مقابل بارسلونا گفت :" تورس جلوی بارسا عالی کار کرد و اون تو بازی های بعدم از اول بازی میکنه ."

 سیمئونه درمورد تمدید قرارداد ناندو عنوان کرد :" طی چند روز پیش رو ما درمورد تمدید قرارداد تورس تصمیم میگیریم ."

نظرات 8 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 21:03

چ عججججججججججججججب تعریف کرده

بی انصافی نکنیم خدایی سیمونه هیچوقت از تورس بد نمیگه ولی زیاد رو نیمکت میشونه

tofiq جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 21:36

ایشالله واسه یورو دعوت شه ...چون واقعا امادست ..حیفه دعوت نشه

ایشالا ایشالا دعوت میشه

Parsa جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 23:11

متاسفانه به دلیل حضور جکسون مارتینز،فک نکنم تمدید کنه


قشنگ بود انصافا

pedram جمعه 20 فروردین 1395 ساعت 23:12

خدا کنه یورو دعوت شه

ایشالا ایشالا

محمدباقر شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 12:13

الان فک میکنم میبینم حق با توه

والا حقیقت اینه حالا من بگم یا هرکی دیگه ولی باید یوقتاییم ما واقع بین باشیم خداییش

nando شنبه 21 فروردین 1395 ساعت 20:38

خیلی خوبه اینطوری ناندو کلی روحیه میگیره
راستی اقا ارش شما السا رو دیدید؟؟؟من دو سه تا عکس ازش پیدا کردم انقد خوشگل و بانمکه...تازه کپل هم هست

آره انصافا
آاااااااااررررره ... خیییییلی خوشگلو گوگولیه عکس ازش زیاده زیاد پست گذاشته بودم نذاشتم تو وب . ولی بعدا میذارم

nando یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 02:04

واقعا؟؟کجا عکساش هست؟؟؟من فک کنم 4 یا پنج تا عکس دارم ازش..ممنون که پستشو میزارید

همون چهارتا عکسو میگم

DidoO یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 11:31

کانال یا گروه تو تلگرام ندارید ؟

سلام داداش
بله داریم
لینک گروه :
https://telegram.me/joinchat/C0gUJQi1XEDFVzeK6VJ00w
آدرس کانال :
@F_Torres9

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد