هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هایلایت فرناندو تورس مقابل اسپانیول

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در بازی مقابل اتلتیکو مادرید با نظر دیگو سیمئونه از ابتدا در کنار گریژمان در زمین مسابقه قرار گرفت و همانند چند بازی گذشته ی خود عالی کار کرد و توانست در همان نیمه ی اول یک گل زیبا روی پاس کوکه به ثمر برساند و همچنین در اواخر نیمه ی دوم با یک پاس گل فوق العاده به کوکه بازی عالی خودش را تکمیل کرد .

برای دانلود هایلایت تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

نظرات 5 + ارسال نظر
tofiq یکشنبه 22 فروردین 1395 ساعت 21:26

عاااللللیییی بببووودد>>>>> همه کار کرد

واقعا عاااالی

عرفان دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 13:19

لذت بردیممممم ایول داره برمیگرده به اوج تورسمون

nando دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 21:55

سلام..واقعا معذرت اقا ارش این مدت خیلی کم سر زدم به وب واقعا سرم شلوغ بود همه ی دبیرا واسمون امتحان گذاشتن
مخصوصا هفته ی اینده دیگه میشم جنازه
معذرت...
راستی واسه پیش بینی دوباره حرف دلمو گوش نکردم به عقلم گوش کردم
عقلم گفت دو گل میزنه اونم تورس و گریژمان
بخدا دلم گفت بنویسم 3-0تورس و گریزمان و کوکه
ولی بهش گوش ندادم دیگه هیچ نتیجه گرفتم عقلم درس کار نمیکنه
دان کردم عالی کار کرد براوو ناندو

سلام ثنا خانوم . این حرفا چیه آخه ... شما با این معرفت مردونتون واقعا منو شرمنده میکنین . کاش یکم از شما یاد بگیرن .
خدا نکنه ایشالا خوب امتحانارو میدین تموم میشه میره . منم این روزا رو گذروندم
منم والا خودمم موندم نمیدونم به حرف کدومشون گوش بدم آخرشم به هیچکدوم گوش نمیدم کار خودمو میکنم
عااااالی بود واقعا عاللی

nando دوشنبه 23 فروردین 1395 ساعت 22:19

ببخشید اقا ارش من یه مشکلی با دانلودش دارم
یه بار خود هایلایتو دیدم بعد رفتم تو اپارت واسه دانلود گزینه دانلود نداشت ولی دوباره فیلمو ملی کردم سیو لینک رو زدم نوشت دانلود بعد دانلودش کرد ولی تو حافظم پیداش نکردم رفتم تو دانلود هیستوری زدم روش که باز شه ولی نیاورد حالم گرفته شد!دانلودش کرد ولی باز نمیکنه حتی تو گالریم نشونش نمیده انگاری دانلود نشده ولی تو دانلود هیستوریم هست

والا ثنا خانوم آپارات هر چند ماه یبار یه تغییری تو وبش میده که تا ملت بیان خودشونو عادت بدن یاد بگیرن طول میکشه . دانلود هر فیلم زیر قسمتی که نشون میده یه قسمت کوچیک که یه ابر کوچولو با یه فلش هستو باید برنین تا فیلم دانلود شه . اگر دانلود منیجر داشته باشین نباید مشکلی پیش بیاد . اگر تو گالری نیومده حتما تو فایلای گوشی باید باشه قسمت دانلودش. از همونجا کاتش کنین تو فولدر گالری گوشی . اونوقت میاد تو گالری . اگر نرم افزار ex file manager داشته باشین کارتون راحت تر میشه .
اینکارو کردین نشد بگین ببینم چیکار میشه کرد

nando سه‌شنبه 24 فروردین 1395 ساعت 03:19

ولی خب تو هفته بعد مطمئن باشین حتما میام مهم نیس امتحان دارم یا نه واسه 10دقیقه هم شد میام..مرسی ممنوننن
رفتم اونجوری که شما گفتین دان کردم اره اورد تو گالریمو پخشش کرد مچکرم
اخه قبلا باید میرفتی رو اوت سه تا نقطه و گزینه دانلودو میزدی ولی وقتی نداشته باشه میرفتم رو فیلمه سیو ویدیو میکردم البته اینکار رو واسه نماشا انجام میدادم تو اپارات امتحان کردم مثل این شد نخوند...
بازم ممنونننن

امتحانا خیییلیم مهمه . بخونین بهترین نمره رو بگیرین . هوادارای تورس باید درس خون باشن
خو خدا رو شکر درست شد
آره آره دقیقا منم منظورم همین بود . انو عوض کرده گزینه ی دانلودشو اورده بیرون اون سه تا نقطه
خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد