هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

حذف بارسلونا توسط اتلتیکو مادرید با درخشش گریژمان

هواداران فرناندو تورس : دیشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود و در چهارچوب بازی برگشت مرحله ی یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم قدرتمند بارسلونا رفت و در پایان توانست با ارائه ی یک بازی منطقی و با درخشش آنتون گریژمان این بازی را با نتیجه ی 2 بر 0 ببرد و با توجه به نتیجه ی بازی رفت در کل توانست تیم بارسلونا را با نتیجه ی 3 بر 2 حذف کند .

دیگو سیمئونه در این بازی .....

برای مشاهده ی ادامه متن خلاصه و تحلیل بازی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 دیگو سیمئونه در این بازی ترکیبی دفاعی را وارد زمین کرده بود . زوج خط حمله ی اتلتیکو در این بازی با توجه به محروم بودن فرناندو تورس، آنتون گریژمان و یانیک کاراسکو بودند که در اکثر مواقع کاراسکو برای کمک به خط دفاعی به دفاع برمیگشت و سیستم دیگو سیمئونه برای این بازی بیشتر شبیه سیستم 1-5-4 بود و در مواقع حمله به 2-4-4 تغییر پیدا میکرد 

 در ابتدای این بازی همان طور که پیش بینی هم میشد توپ و میدان دست یاران لوئیس انریکه بود اما بارسلونا یک تفاوت خاص با بازی های قبلی خود مقابل شاگردان دیگو سیمئونه داشت که این تفاوت یکی از دلایل ناکامی بارسا در بازی دیشب بود . تفاوت بازی بارسا با احتیاط بودن این تیم بود چون در بازی رفت توانسته بودند بازی را مقابل اتلتیکو ببرد و در این بازی برخلاف همیشه احتیاج به برد نداشتند و بیشتر سعی در حفظ توپ داشتند . روشی که بارسلونا هیچ وقت مقابل اتلتیکو مادرید به کار نگرفته بود .

 در اوایل بازی کاراسکو یک سر توپ زیبا درون محوطه ی جریمه ی بارسلونا زد که پیکه توپ را با دست گرفت اما داور پنالتی تشخیص نداد ! سر انجام در اواسط نیمه ی اول آنتون گریژمان روی ارسال زیبای سائول نیگوئز دروازه ی بارسا را گشود .

 از گل گریژمان به بعد بارسلونا به خود آمد و مثل همیشه مقابل اتلتیکو بازی کرد اما با توجه به دفاع چند لایه و بی نقص اتلتیکو و تشویق بی امان هواداران این تیم موفق نشد کاری صورت دهد و نیمه ی اول با همان نتیجه ی یک بر صفر به پایان رسید . 

 در ابتدای نیمه ی دوم بارسلونا از آنجا که میدانست با این نتیجه از رقابت های لیگ قهرمانان حذف خواهد شد با تمام قوا حمله کرد و چند موقعیت خطرناک ایجاد کرد که آن موقعیت ها با هوشیاری دفاع و اوبلاک به گل تبدیل نشد .

 در اواخر نیمه ی دوم درحالی که بارسلونا برای زدن گل مساوی پیش کشیده بود روی یک ضد حمله و حرکت زیبای فیلیپه لوئیس و با خطای هند عمدی آندرس اینیستا تیم اتلتیکو موفق به کسب پنالتی شد و گریژمان در عین خونسردی پنالتی را به گل تبدیل کرد .

 نکته ی جالب توجه این پنالتی این بود که اینیستا برای خطای هند عمدی ای که انجام داد کارت قرمز از داور دریافت نکرد ! همین بازیکن درست چند دقیقه ی بعد روی یک ارسال، توپ را به دست گابی زد و یک ضربه ی کاشته ی حساس پشت محوطه ی جریمه ی اتلتیکو گرفت که مسی آن توپ را از دست داد تا اینکه اتلتیکو مادرید با یک برد شیرین به مرحله ی بعد لیگ قهرمانان راه پیدا کند .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدباقر پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 20:40

دیشب از خوشحالی نخوابیدم!!!!! عالی بود
تبریک ب همهههههههههه

تبرییییییییییییییییییک

لیست جهیزیه پنج‌شنبه 26 فروردین 1395 ساعت 22:13 http://mykitchenco.com/ست-آشپزخانه-عروس/

مرسی عال یبود

نوکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد