هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

دیگو سیمئونه :" دنیای ورزش باید از داشتن تورس به خود ببالد "

هواداران فرناندو تورس : دیگو سیمئونه پیش از بازی حساس تیمش مقابل رایو وایکانو در مصاحبه ی مطبوعاتی حاضر شد و به خبرنگاران درمورد تورس گفت :" او بازیکن فوق العاده ای است و باید درباره او مقالاتی نوشته شود . دنیای ورزش از اینکه او را دارد باید به خود افتخار کند ."

نظرات 4 + ارسال نظر
محمدباقر شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 09:42

حرف جالب زده داداش!!! تورس ب نظر من الانشم یکی از بهترین مهاجم نوکای دنیاس،اگه درخششو تو چلسی از دست نمیداد،کلا بی رقیب بود!!!

آره خداییش ولی خودمونیم یکم زیادی گندش کرده هاااا

nando شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 19:13

خب واقعا اقا ارش دنیای ورزش از اینکه او رو داره باید به خودش افتخار کنه مگه غیر از اینه؟
الانم یکی از بهترین مهاجمای دنیاس!اگه مسی میشه بهترین بازیکن ماله اینه همه ی تیم بارسا دارن تلاش میکنن مسی بهترین باشه حتی اگه بدونید واسه اقا گل کردن سوارز چیکارا که نمیکردن مسی که هیچ وقت امکانش نبوده پنالتی به سوارز بده ولی داده و هر موقعیتی که به دس میارن نهایت تلاش رو میکنن که سوارز گل کنه ولی اتلتیکو یا بعضی تیمای دیگه اینجوری نیس همشون میخوان واسه گل زدن شانس خودشون رو امتحان کنن ماله اینه تورس کم گل میکنه

آره خوب منم قبول دارم ولی خودمونیم یکم زیادیه دیگه. اینجوری باشه دنیای ورزش باید از داشتن رونالدو و مسی و لبرون جیمز رافائل نادال و ... باید خودکشی کنه
اینو قبول دارم . مسی و سوارزو رونالدو خیییلی گلای مفت زیاد میزنن

nando شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 20:56

من که اصلا مسی رو قبول ندارم کلا هیچ بارسایی رو قبول ندارم به جز اینیستا که کلا هیچ چیزیش به غارسا و کاتالونیا نرفته
ولی دنیای ورزش و فوتبال اره باید از داشتن نادال و رائول و زیدان و خیلیای دیگه باید خودکشی کنه خخ
وای هفته قبل نیومدم تلف شدم دیگه امروز طاقت نیاوردم

آره والا

منم اتفاقا تعجب کردم . شما که کامنت نمیذاری بچه ها هم کمتر نظر میدن

nando شنبه 11 اردیبهشت 1395 ساعت 22:57

ولی خب اومدم دیدم بعضیا کامنت میزارن نسبت به قبل خیلی بهتر شده واقعا خوشحال شدم از ته دل...
گفتم الان همه فراموشم میکنن اگه امروز نرم

آره خدا رو شکر ...
تاثیر اون کامنت خوبتونه که پستش کردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد