هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ / جهنم آلیانز در انتظار روخی بلانکوس

هواداران فرناندو تورس : سه شنبه شب در ساعت 23:15 تیم اتلتیکو مادرید در بازی برگشت مرحله ی نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه آلیانز به مصاف تیم قدرتمند بایرن مونیخ خواهد رفت .

شاگردان دیگو سیمئونه در بازی رفت، در ورزشگاه ویسنته کالدرون توانستند بایرن را با تک گل زیبای سائول شکست دهند اما شرایط در بازی برگشت فرق میکند و بایرن مونیخ در جهنم آریانس انتظار تفکرات دفاعی دیگو سیمئونه و شاگردانش میباشد .

پیش بینی میشود فرناندو تورس و آنتون گریژمان زوخ خط حمله ی اتلتیکو را در این بازی تشکیل دهند و از آن سو مولر که در بازی رفت در اواسط نیمه ی دوم به زمین آمد در این بازی از ابتدا در زمین قرار بگیرد . 

برای پیش بینی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

*** پیش بینی من ***

اتلتیکو مادرید 1 بایرن مونیخ

گلزنان اتلتیکو : فرناندو تورس

نظرات 17 + ارسال نظر
تور استانبول دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 09:19 http://www.turkey98.ir/Bcat37.aspx

مطالب شما بسیار جذاب است، موفق و پیروز باشید.

مرسی داداش

محمدباقر دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:11

اتلتی 2_1 بایرن
تورس(دوگل)

عارف دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 10:58

والا چی بگم؟خیلی سخته پیش بینی البته پیش بینی شما هم ک 1-1 هست خوبه ها ولی سخته...امیدوارم 1-1 بشه یا 1 صفر ببریم یا فوقش 2-1 ببازیم.ک این اخریه محتمل تره ولی قول میدم واقعا بازی سختی باشه خیلی سخت...پپ اخرین سالش تو بایرنه و همه میدونن ک اگ چمپیونز نگیره کاراش تو بایرن دیده نخواهد شد...

آره خداییش خیلی سخته . امیدوارم که صعود کنیم...فقط همین

Amirnino دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:41

3.0 هتریک تورس

m.o دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:44

اتلتی1-1تورس

m.o دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 12:47

اتلتی1-1تورس

sunshine دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 15:00

یک بر یک
فیلیپه لوییس

mobinoo دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:08

اتلتیکو 2 -2 بایرن
تورس

pedram دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 16:20

اتلتیکو 1-2بایرن
تورس

asura دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 19:12

اتلتیک۱_۲بایرن مونیخ
تورس

حسین رجبی سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 19:35

2-1 اتلتیکو
تورس و گریزمن

Ali-mv سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 20:23

1-1
گریژمان

parsa سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 22:45

اتلتیک ۱ - ۲ بایرن تورس

nando سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 22:57

گلزنش یادم رفت از شدت استرس
یه گلشم تورس میزنه

Siavash9 سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 23:03

اتلتیکو مادرید 1 - 2 بایرن مونیخ
گلزنان اتلتیکو : گریژمان
ممنون ارش

nando چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 01:26

ببخشید اقا ارش نظر من چرا تایید نشده؟؟؟؟
تو نظرم نوشته بودم انقد سخته که با داداشم مشورت کردم یه حسی میگه که 1-1میشن یه حسه دیگم میگه2-1بایرن میبره
که همین نتیجه هم فک کنم درست باشه 2-1به نفعه بایرن گلزنش یادم رفت که تو نظر بعدی نوشتم تورس!بخدا راستم میگم حتی نوشت نظر تایید شده!

ببخشید ثنا خانوم . شرمنده رفیقام کچلم کردن حواسم نبود اون نظرتونو تایید کنم .
من قبلا که به شما گفتم . حرف شما برای من سنده . پیش بینی شما 2-1 بایرن با گل تورسه که 17 متیاز بی چونو چرا داره
تبریکم میگم بابت برد امشب

nando چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:41

نه خواهش میکنم فکر کردم نیومده نظرم و مشکل از منه چون اون نظر دیگم تو پست اخری هم فقط یه تیکش اومد و اینا
مرررسی ممنون که انقد اعتماد دارین بهم
منم تبریک میگم

خواهش میکنم
اعتماد یروزه ایجاد نمیشه . من به اندازه ی کافی وقت داشتم که شمارو بشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد