هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی اخیر فرناندو تورس درمورد لالیگا و لیگ قهرمانان

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در مصاحبه ی اخیر خود درمورد ادامه ی لالیگا و لیگ قهرمانان اروپا و رویارویی با بایرن مونیخ عنوان کرد .....

برای مشاهده ی ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 فرناندو تورس درمورد بارسلونا و ادامه فصل عنوان کرد :" موفقیت یا عدم موفقیت ما به هیچکس بستگی ندارد بلکه تنها به خودمان بستگی دارد . تنها کاری که ما باید انجام دهیم این است که باید در بازی های پیش رو پیروز شویم . اگر بارسلونا امتیازی از دست بدهد این به ما بستگی ندارد ."

 ناندو در ادامه درمورد رویارویی با بایرن گفت :" بایرن تیم خاصی است اما ما باید هر تیمی را برای قهرمانی حذف کنیم . تنها چیزی که من در اتلتیکو تجربه نکردم قهرمانی لیگ قهرمانان است . هیچ چیز با آن قابل مقایسه نیست . من فکر میکنم که به آن نزدیک هستیم ؟ خیر ! من فکر میکنم که این اتفاق از ما دور است همانند لالیگا ."

نظرات 2 + ارسال نظر
Alireza دوشنبه 13 اردیبهشت 1395 ساعت 22:06

تورس تا حالا هیچ لیگی نبرده.
بارسا بدون شک قهرمان لالیگاس
تورس لطفا فقط به اروپا فکر کن

چشم ... دیگه ... میخوای ما انصراف بدیم بارسا بیاد جامون تو اروپا . تعارف نکنا .

nando سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1395 ساعت 15:46

درک میکنم سخته که یه بازیکنی خوراکش گل زدن به تیم مورعلاقمه!!!واقعا واسه بارسایی سخته
تورس چه جام ببره چه نبره همیشه بهترینه
بارسایی ها هم که همیشه 12 نفره بازی میکنن...
از خدا میخوام امشب تورس بهترین بازیش رو نمایش بده

خدا رو شکر من تاحالا این حسو تجربه نکردم ولی باید سخت باشه
ایشالا امشب تورس میترکونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد