هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شکستی به شیرینی یک برد / صعود اتلتیکو مادرید در جهنم آلیانز

هواداران فرناندو تورس : امشب تیم اتلتیکو مادرید توانست در ورزشگاه تسم بایرن مونیخ، آلیانز آرنا این تیم را از دور رقابت های لیگ قهرمانان اروپا حذف کند و به فینال این رقابت ها راه پیدا کند .

تیم بایرن مونیخ در این بازی موفق به کسب پیروزی 2 بر 1 شد اما با توجه به قانون گل زده در خانه ی حریف که آنتون گریژمان روی پاس فوق العاده ی تورس به ثمر رساند، این تیم اتلتیکو مادرید بود که به فینال لیگ قهرمانان راه پیدا کرد .

فرناندو تورس در این بازی به شدت زیر فشار مدافعین بایرن بود اما در نهایت موفق به دادن یک پاس گل زیبا به گریژمان شد . در انتهای بازی هم با یک دریبل زیبا یک پنالتی گرفت اما متاسفنه خودش این پنالتی را به دستان نویر کوباند .

نظرات 11 + ارسال نظر
nando چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 01:29

FORZA ATLETI⚪

Yesssssssss

معراج چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 03:18

دو سالی میشد برای یه بازی اینقدر هیجان نداشتم...
حیف که تورس 32 سالشه
میدونی گاهی وقتا به این فک میکنم که قراره بعد تورس چی کنم؟
فعلا که اصلی ترین گزینم گریزمانه.ولی خب بالاخره....

آره
من بعد تورس هوادار اتلتیکو میمونم

Alireza چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 11:49

عجب بازی بود.یه حمله یه گل!!!
عین چلسی و بارسا٢٠١٢ بود
تورس خیلی جون سخت شده.چرا نمیبرید؟
اتلتی با رفتن سیمونه تموم میشه

عااااااااالی بود تورس
خیلی خوب بودیمو صعودم کردیم
سیمونه فعلا جایی نمیرا خیالت راحت

pedram چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:03

بعد پنالتی قلبم داشت از دهنم میومد بیرون.
اتلتیکو بدون تورس قطعا شکست میخورد..زنده باد تورس

عااااااااالی بود تورس
ایرادم نداره پنالتیو خراب کرد
مهم نی

nando چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 13:37

ای خدا چرا نظراته من یا ناقصه یا تایید نمیشه؟؟!!
الان کلی نوشته بودم فقط forza atleti در اومده!!!

والا چی بگم
خودمم نمیدونم
تقصیر سرور بلاگ اسکایه

عارف چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:24

بازی دیشب فوق العاده بود بعد مدتها استرسی ک بازی چلسی بارسا سراغم اومده بود باز تجربه شا کردم بازم همون شور و شوق...عالی بود...تورس محشر بازی کرد فقط حیف ک پنالتیو گل نکرد و روش عجله کرد و سریع شوت کرد.در ضمن حقم ب حق دار میرسه دیگ پنالتی حق نبود...بدترین بازیکن دیشب خیمنز بود مردک بی شعور ی گل زد ی پنالتیم داد...

تورس واقعا عالی بود حیف شد پنالتیرم خوب زد گل نشد
منم از استرس داشتم میمردم
آره خیمنز یکم بد بازی کرد ولی خدا رو شکر صعود کردیم

sunshine چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 14:36

پنج دقیقه اخر بازی خدایی قلبم اومده بود تو دهنم.خخخخ.خیلی خوب شد.کاش تورس هم پنالتیو گل میکرد :(

من که مرده بودم
خیلی استرس داشت لامصب
ایراد نداره پیش میاد مولرم خراب کرد مهم نیس

محمدباقر چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 17:59

عالی شد ک صعود کرد!!! نگران گل زنی ناندو نیستم چون ی پاس داد در حدر 10 گل

حتما نباید که گل بزنه
پاس گل داد در حد مرررررررررد

behido چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 18:15

واقعن فکر اینکه قراره یه روز تورس از فوتبال خداحافظی کنه داره نابودم میکنه.
نزدیک ترین گزینه به سبک قشنگش کاراسکوئه.
اما این کجا و آن کجا!
فکر کنم بعدش دیگه فوتبال نبینم!

ولی یک روز به آخر عمرم باشه میرم پیداش میکنم و یه عمظا(!!!) ازش میگیرم.
شاید تو باشگاه خودش بشه پیداش کرد.

واقعا منم نمیتونم هضمش کنم
منم تمام فوتبال اروپا رو به عشق تورس میبینم
ایشالا ایشالا منم تو فکرشم

nando چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 21:02

من انقد استرس داشتم دستام یخ زده بود و پاهام میلرزید..
قلبم اومده بود تو دهنم..5 دیقه گرفت دیگه هیچی جنازه شدم
سوتم نمیزد لامصب ولی تموم شد دیگه هیچی رفتم تو تلویزیون


آره منم دیگه رو به موت بودم حالا مگه خوابم میبرد...
آخرش تایم اولو نرسیدم دانشگا

behido چهارشنبه 15 اردیبهشت 1395 ساعت 22:44

منم خداوکیلی تا دو و نیم عین دیوونه ها تو اتاقم دور میچرخیدم!
صبحم به کلاس ۷:۴۵ دقیقه نرسیدم.

مثل نیمه نهایی چلسی...بارسا
البته اون موقع به زنگ اول مدرسه نرسیدم!!!

نمیدونم چرا انقدر دیوونشم.
دیشب اگر گل میزد عین نیمه نهایی بارسا چلسی گریه میکردم.
نمیدونم چرا اینقدر این بشرو دوست دارم.
فقط خدا کمک کنه آخرش سر تورس خود کشی نکنم!!!

همه ی ما دوسش داریم
ایشالا تورس جامو میبره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد