هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

هایلایت فرناندو تورس مقابل بایرن مونیخ

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس در بازی مقابل بایرن مونیخ از ابتدا با نظر دیگو سیمئونه به همراه آنتون گریژمان در خط حمله ی اتلتیکو مادرید قرار گرفت .

تورس در این بازی به شدت زیر فشار خط دفاعی بایرن بود و در نیمه ی اول نتوانست کار خاصی صورت دهد اما در نیمه ی دوم یک پاس گل زیبا به آنتون گریژمان داد و همچنین موفق به گرفتن یک پنالتی شد که متاسفانه خودش این پنالتی را خراب کرد .

برای دانلود هایلایت تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 12:03

اتفاق خاصی پیش نیاد اتلتی قهرمانه

ایشالا ایشالا

nando جمعه 17 اردیبهشت 1395 ساعت 16:11

مرسی ممنون
انقد از صعودش خوشحال بودم مهم نبود واسم که باخته
روز بعدش رفتم حال دوستم که بایرنی بودو گرفتم عاالی بود عاالی تازه بهش میگفتم شانس اوردی تورس پنالتی رو گل نکرد وگرنه الان بیرونه کلاس بودی خخخ

خواهش میکنم
دورو ورم پر بایرنیه . بیرونشم کردم از دانشگا . من کاری نداشتم تورس گل نکرد پنالتیو ... همشونو بیرون کردم

nando شنبه 18 اردیبهشت 1395 ساعت 19:32

افرین
نه من به دوستام قول داده بودم که اگه تورس گل بزنه شیرینی ببرم واسشون..همه دوستام دعا میکردن تورس گل بزنه!بیشتر از من اونا ناراحت بودن تورس پنالتیشو گل نکرده و من شیرینی نمیخرم!خخخ


آهاااا تازه گرفتم چی شد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد