هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح ...

نظرات 5 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 17:18

خخخخخخخخخخخخخخخخ
اون شب قبل اینکه مولر بخواد پنالتیشو بزنه من متوجه شدم ک ناندو پشت ب ضربه استاده و اونو نمیبینه!!!
حرکتش جالب بود

آره حرکتش خیییلی جالب بود
دمش گرم

عارف جمعه 24 اردیبهشت 1395 ساعت 22:17

کوه غیرت...کوه تعصب...اوج استرس برای باشگاه...
واقعا نماد ی اسطوره ی زنده اس...زنده باشی تورس

واقعاااا یه اسطوره ی به تمام معناس

عارف شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 00:25

نکته ی جالب اینجاس ک وقتی داشت خودش پنالتی میزد من اینکارو تو خونه کرده بودم...


من خودم با تورس استیل پنالتی گرفتم رفتم متکا رو شوت زد . متکای من گل شد ولی توپ تورس نه

nando شنبه 25 اردیبهشت 1395 ساعت 16:05

حرکتش عالیه عالی من هروقت دیدم پنالتی واسه تیم حریف میفته تورس پشت به ضربه وایمیسه!!ما که تو خونه بودیم حالمون این بود حالا اونا هیچی دیگه سکته نکنن خوبه

آره اینجوری فقط به صدا هوادارا گوش میکنه. اینم خودش روشیه هرچی باشه بهتر از نگا کردنه

مانی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 19:40

چقدر بانمک النینو بالاخره استرس داره دیگه اگه این توپ گل میشد معلوم نبود اتلتیکو بره فینال

آره
همیشه اینجوری استرس میگیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد