هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

برد 2 بر 0 اتلتیکو مقابل سلتاویگو در آخرین بازی فصل

هواداران فرناندو تورس : ساعاتی پیش تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی خود موفق شد تیم سلتاویگو را با گل های تورس و گریژمان، با نتیجه ی 2 بر 0 شکست دهد و با پیروزی و کسب رده ی سوم به کار خود در لالیگای اسپانیا پایان داد .

فرناندو تورس در این بازی از ابتدا به زمین مسابقه فرستاده شد و عملکرد فوق العاده ای داشت . او گل اول تیمش را به زیبایی وارد دروازه ی سلتا کرد و در بثمر رسیدن گل دوم تاثیر مستقیم داشت . وی در اواخر بازی در میان تشویق بی امان هواداران اتلتیکو مخصوصا دیگو سیمئونه جای خود را به تیاگو که پس از مدت ها از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده بود داد . 

برای دانلود گل تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 

 


نظرات 4 + ارسال نظر
nando یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 00:43

گلش خیلی قشنگ بود به نظر من
با این گلش دیگه دعوت شدنشو حتمی کرد
تبرریک میگم کلا این نیم فصل واسه تورس خیلی خوب بود واسه ما عالی...
الان من تو وضعیتیم که من دپرس و ناراحت بابام خوشحال و خندان..وضعیت سختیه

عاااااااالی زد
ایشالا ایشالا
واقعا تو نیم فصل دوم فوق العاده کار کرد
ایراد نداره هدف سیمونه هم سومی بود
مهم تورسه که عالی بود

behido یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 01:20

عاااغااا
این النینیو چقدر خوب شده
من باورم نمیشه دوباره به اوج برگشته.
عاشقشم
گل اول و زد. گل دومم زد به تیرک و گریزمان برگشتی رو گل کرد!
واقعن این ضربات رو آدم مقایسه میکنه با هتریک لاشخوری سوارز دلش میگیره!
بدترین آقای گلی بود که به عمرم دیدم. همش دروازه خالی زد.
از ۴۰ تا گل ۳۹ تاش دروازه خالی بود. یدونشم پنالتی.
ملت چه شانسایی دارن.
تورس قیچی و کات بیرون پا میزنه میخوره تو تیر.
رونالدو دو تا ضربه قشنگ میزنه میخوره تو تیر.
از اونور طرف از رو خط دروازه گل میزنه و میشه آقای گل!
واقعن که...

بابا سوارز فقط و فقط لاشخوری میکنه . دروازه خالیو پنالتی فقط همینا.
تورس واقعا تو نیم فصل دوم یکی از بهترین مهاجم نوکای اروپا بوده.
رونالدو خان یا بهتر بگم پنالدو هم دست کمی از سوارز نداره . یا پنالتی یا دروازه خالی تنها فرقی که با سوارز داره اینه که در اون حد مرده خور نی

محمدباقر یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 10:59

عالی بود،کاش با قهرمانی تموم میشد!!!

ایراد نداره . هدف سیمئونه هم سوم بود

عارف یکشنبه 26 اردیبهشت 1395 ساعت 14:04

دیشب منتظر بودم پست بذاری ولی نذاشتی من رفتم...مجبور شدم گل رو از خلاصه بازی ببینم تورس دیشب چیکار گرد؟؟؟فوق العاده بود گل برگردون تیرک برگردون بعدشم گلل گریزمان...انگار حرفمو شنید و خشو درخشید دلبوسکه دوعتش کرده تموم شد و رفت

عارف جون دارم تو وب یه تغییراتی میدم حواسم به اونه ایشالا تموم شد بهتر میشیم
تورس عااااالی بود همین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد