هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه ی سیمئونه درمورد تورس

هواداران فرناندو تورس : دیگو سیمئونه پس از درخشش فرناندو تورس در بازی دیشب مقابل دوربین ها حاضر شد و درمورد ناندو گفت :" من با قابلیتی که از تورس دیدم سوپرایز شدم . اون بهترین فرم خودش در تمرینات و زمین را ارائه میدهد و من از این موضوع بسیار خوشحالم . برای همین من قرار داد او را تمدید خواهم کرد و دوست دارم او در فصل بعد هم مارا همراهی کند ."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدباقر دوشنبه 27 اردیبهشت 1395 ساعت 11:37

حرف خوبی زده داداش،تورس خیلی داره عالی کار میکنه
هرکی نشناستش خیال میکنه این بازیکن 23 یا24 سال بیشتر نداره!!!

خدااااااااای خیییییلی خوب بازی کرده
عالی بوده

مانی یکشنبه 2 خرداد 1395 ساعت 19:31

چه قیچی ای زد عالی فر کنم رو این ضربات کار کرده فکر که نه حتما

آره عااااالی زد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد