هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تنها سه روز تا فینال لیگ قهرمانان اروپا

نظرات 3 + ارسال نظر
nand پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 00:50

به امید قهرمانی و درخشش تورس
پوسترش فوق العادس

عااااااااالیه

محمدباقر پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 12:20

خیلی دلشوره دارم!!! ولی ایشالله قهرمانی مال اتلتیه

مث منی
دارم میترکم
ایشالااااا

مصطفی پنج‌شنبه 6 خرداد 1395 ساعت 18:29

سلام
دانشگاه رو کلا بوسیدی گذاشتی کنار فکر کنم،البته حق هم داری والا من سر بازی های تورس بیشتر استرس دارم تا دانشگاه
هم رشته ای عزیز سلام!

سلام
دانشگا چیه باو فینالو بچسب
نووووووکرم مصطفی جون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد