هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تیم اتلتیکو مادرید در میلان

نظرات 1 + ارسال نظر
nando جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 14:29

واای چقد استرس دارررررم
از امتحان روز یکشنبم بیشتر دل شوره دارم!!
مامانم گف نباید فوتبالو ببینی گفتم مااااماااان فیناله فینال چطور میشه نبینم؟؟گفت بگو اونا به جای تو جواب بدن گفتم حتما تورس میاد شخصا خودش واسم جواب میده خیالت راحت
انقد تو فکر بازیم به فکر امتحانم نیسم

منم دارم میترکم
درسو بخونین با خیالت راحت بشین فوتبالو ببین
من از این روزا زیاد گذروندممشکلی پیش نمیاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد