هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس :" فردا فرصتی برای تحقق رویای کودکی من است "

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس درحالی که تنها یک روز به فینال لیگ قهرمانان باقی مانده است به همراه دیگو سیمئونه و کاپتان گابی مقابل دوربین ها حاضر شد و به خبرنگاران گفت .....

برای مشاهده ی ادامه متن به ادامه مطلب مراجعه فرمایید . 

 

 فرناندو تورس گفت :" رئال مادرید تیم فوق العاده ای میباشد و ما فرصتی برای نوشتن تاریخ داریم . هیچکس نمیداند که چه اتفاقی در فینال خواهد افتاد، این کار ماست که تاریخ را بنویسیم ."

 النینو ادامه داد :" من به اینجا (میلان) آمده ام تا با اتلتیکو قهرمان شوم . سرنوشت اینگونه بوده که من با اتلتیکو قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شوم چیزی که کاملا رویای بچگی من بود . این برای من همه چیز است . داشتن فرصت برای تحقق پیدا کردن یک رویا فوق العاده است . من همه چیز را با اتلتیکو زندگی کرده ام بجز بردن یک جام و الان فرصت پیدا کرده ام تا مهم ترین جام اروپایی را کسب کنم ."

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدباقر جمعه 7 خرداد 1395 ساعت 21:15

با کسب قهرمانی ایشالله ب یورو هم دعوت میشه

خدا کنه

asura شنبه 8 خرداد 1395 ساعت 04:51

مگه لیست نهایی یورو رد نشده میشه بازم عوضش کرد؟

رد شده ولی اگر کسی مصدوم شه میشه بازم عوضش کرد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد