هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

بدون شرح

نظرات 8 + ارسال نظر
behido یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 17:15

یک شب آشغال...

محمدباقر یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 17:26

افرین ب تعصبت واقعا افرین
فقط همینو میتونم بگم!!
اوبلاک،گریژمان ناامیدم کردن

آره واقعا آفرین بهش دمش گرم

عارف یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 19:54

اقا محمد باقر اوبلاک تو طول مسابقه عالی بود خداییش.فقط تو پنالتی انگار اصلا اوبلاک نبود خیلی بی رمق شده بود و بی حس.بعد اینکه سه تارو راست زدن اون دیگ 4 رومی یا 5جمی رو باید میرفت راست.خیلی تو پنالتی بد بود فقط ولی تو مسابقه عالی بود.تورس کوه غیرته.خیلی ناراحت شدم ک اولین بار اشک هاشو دیدم.خیلی.خدا گریزمانو لعنت کنه هیچوقت نمیبخشمش مگه اینکه سال بعد ی کاری کنه ک قهرمان همین جام بشیم.

اتلتی یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 20:44

من یک جوری شدم گیریزمان پنالتی نزد یک حس بدی انگار امیدات سوخت بعدش یکپنالتی دیگهویه تیرک دیگه البتهاین بندهخدا گناهینداشت گیریزمانمیه فقط موقیت های مهموم رومیشوتیداز لحاظ ذهنی بازی وحتی خرافاتی هم اتلتیکو برنده بود چون اونکفتر اتلتیکورو پیشبینی کرده بود ولی داوری همه چیز رو بهم ریخت

گریژ خیلی احساسی بازی کرد
بعد پنالتی ای که نزد انگار مرد

nando یکشنبه 9 خرداد 1395 ساعت 21:17

just i can say this:
we belive in you forever our hero

Yeeeessss

MOHAMMAD.F9T دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 18:17

به نظر من خود تورس باید پنالتی را میزد چون خودش گرفته بود از ایناگذشته گریژمان خیلی بد بازی کرد. به نظر من گریژمان باید از اتلتیکو برود وبه نزدن پنالتی خوب فکر کند

بابا حالا ایراد نداره
اشتباه کرد دیگه
اینهمه به تیم خدمت کرد یه پنالتیم نزد

امیر محمد دوشنبه 10 خرداد 1395 ساعت 19:24

هیییی
این عکسا اشکامو درمیاره

خیلی بده...

جواد 009 جمعه 21 خرداد 1395 ساعت 16:56

من که تا به حال تورس رو انقدر ناراحت ندیده بودم به نظرم تورس نارحتیش بیشتر برای این بود که طرفدار های آتلتیکو رو که در انتظار جام قهرمانی اروپا بودن رو با بد اقبالی از دست داد وگرنه که تورس خودش تو همه ی ترنمنت ها موفق بوده وحاضر هرچی داره با آتلتیکو و هواداراش تقسیم کنه.غیر این واقعااا

خیلی ناراحت شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد