هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس پس از تمدید قرارداد با اتلتیکو

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس، اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید پس از تمدید یک ساله قرارداد خود با این باشگاه مقابل دوربین ها حاضر شد و عنوان کرد ...

برای مشاهده ادامه متن مصاحبه و دانلود کلیپ مصاحبه تورس به ادامه مطلب مراجعه فرمایید .

 فرناندو تورس، اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید پس از تمدید یک ساله قرارداد خود با این باشگاه مقابل دوربین ها حاضر شد و عنوان کرد:" من بسیار خوشحال هستم که در خانه (اتلتیکو مادرید) به فوتبالم ادامه میدهم؛ جایی که همیشه میخواستم در آن باشم و سرانجام این اتفاق برای من افتاد."

 ناندو ادامه داد:" من هیچ شکی به مراحل تمدید قراردادم نداشتم حتی زمانی که ما نمیداستیم چه اتفاقی قرار است رخ دهد ولی در نهایت به آنچه آرزویش را داشتم رسیدم."

نظرات 4 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 17:06

یه سؤال؟شما مدیر وبلاگ‌چرا تورس را دوست داری!

ممد جون این یه سوالو بیخیال جوابش یه دو سه هفته ای کار میبره

محمدباقر سه‌شنبه 15 تیر 1395 ساعت 21:31

خدایا شکر
تبریک داداش

سینا پنج‌شنبه 17 تیر 1395 ساعت 23:02

ما عاشق تورسیم دوسش نداریم اقا عارفم درست گفت این وب تنها وب فعال تورس ولی وب هواداران اتلتیکو زیاد ولی واقعا خسته نباشید جمله ای برا تشکر پیدا نمیکونم مرسی

نوکرم سینا جون تشکر لازم نیس وظیفس

جواد 009 جمعه 18 تیر 1395 ساعت 01:59

چقدر خوبه همه چی طبق روال داره پیش میره و من و بازم من از این اتفاق حس خوبی دارم .

آره خداییش خیلی خوبه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد