هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه فرناندو تورس درمورد بازی اتلتیکو با تاتنهام

هواداران فرناندو تورس : فرناندو تورس، اسطوره باشگاه اتلتیکو مادرید در جدیدترین مصاحبه خود از منتظر بودن برای شروع رقابت ها در استرالیا و رقابت با تیم های خوبی از جمله تاتنهام صحبت کرد.
برای مشاهده متن مصاحبه تورس به 
ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

 

 فرناندو تورس که در اولین بازی تدارکاتی تیم اتلتیکو مادرید مقابل نومانسیا توانست عالی کار کند و یک گل هم به ثمر برساند از تمایل شدید خود و هم تیمی هایش برای شروع مسابقات سخن به میان آورد.

 از نظر ناندو تورنومنت استرالیا یک فرصت خوب برای آماده سازی تیم و لذت بردن هواداران است. وی در اینباره گفت:" ما خیلی خوشحال هستیم که به ملبورن خواهیم رفت و هواداران پرشور اتلتیکو را خواهیم دید. ما هواداران بسیار زیادی در آنجا داریم و آن ها نمیتوانند در هیچ جایی بجز آنجا با ما دیدار کنند. من و هم تیمی هایم تلاش میکنیم تا زمان بیشتری را با هواداران در آنجا سپری کنیم چون میدانیم اگر از استرالیا برویم دیگر معلوم نیست تا یک سال دیگر به آنجا برگردیم یا خیر."
وی ادامه داد:" برای ما تمرینات و بازی های تدارکاتی پیش فصل مهم ترین بخش سال است. ما باید به شدت تمرین کنیم و با قوت بازی کنیم. بازی های تدارکاتی برای آماده سازی ما بسیار اهمیت دارد. ما میتوانیم برای انجام تمامی بازی ها در سال بعد با تمرینات این روزهایمان آماده شویم."
 النینو درمورد رویارویی با تاتنهام گفت:" این باشگاه یک باشگاه فوق العاده است و هواداران فوق العاده ای هم دارند.زمانی که من در لیگ انگلیس بازی میکردم همیشه بازی با تاتنهام برای من خاص بود. پوچتینو کار بسیار خوبی انجام داد که تعدادی بازیکن جوان و با استعداد را در تیم تاتنهام با جمعی از بازیکنان با تجربه کنار یکدیگر جمع کرد. آن ها با یکدیگر عالی کار کردند و فصل گذشته خیلی به قهرمانی در لیگ جزیره نزدیک بودند اما موفق نشدند ولی در آینده حتما موفق به انجام این کار خواهند شد. بازی با تاتنهام بسیار سخت خواهد بود و این بازی ای است که ما بی صبرانه منتظر انجام آن هستیم."
 ناندو در ادامه درمورد سفر به استرالیا گفت:" این اولین باری است که تیم اتلتیکو مادرید به استرالیا سفر میکند و اولین سفر من به این کشور نیز هست. من همیشه تمایل داشتم در تعطیلات به آنجا سفر کنم اما در نهایت این کار را نکردم و این فرصت بسیار خوبی برای سفر به استرالیا به شما می آید."

نظرات 3 + ارسال نظر
سینا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 12:34

اینبارم عالی بازی میکنه

ایشالا

سینا دوشنبه 4 مرداد 1395 ساعت 12:49

کی هست پخش میکنن

8 مرداده

جواد 009 سه‌شنبه 5 مرداد 1395 ساعت 17:21

آب و هوای خوبی واسه تمرینات و خوش گذرونی داره دقیقا مثل شماله که من یه چند باری رفتم.

آره خدایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد