هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تاتوی جدید فرناندو تورس !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 7 + ارسال نظر
محمد جانی شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 00:31

سلام من از طرفدارای پر و پا قرص تورس هستم و هر روز سایت خوبتون رو دنبال میکنم که شاید مطلب جدیدی گذاشته باشید اما چن وقته که مطلب خیلی کمی میذارید خواهش میکنم که مطالب بیشتری بذارید در ضمن از سایت خوبتون تشکر میکنم

سلام محمد جون . داداش راستش خبری نیس آخه خبری بشه مص همین تاتو میزارمش ولی الان لالیگا تعطیل شده خبر خاصیم از تورس نمیشه
نوکرم داداش وظیفس

معراج شنبه 13 شهریور 1395 ساعت 01:19

یا خدا!
نباید خزش کنه دیگه!!!!!!!!!!!

خزش کرد رف

سینا یکشنبه 14 شهریور 1395 ساعت 21:20

شنیدم گیریژ داره میره دعواش شده با سیمعونه سیمعونه گند زد تو تیم چرا گامیرو نره

نه داش سینا از این خبرا نیس همش شایعس
بابا دوتا مساوی کردن دیه چه خبر شده مگه

سینا دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 00:11

البته شاید شایعه باشه رفتن گیریزمان یه جا یه چیزی مینویسه یه جا یه چیز دیگه اگه سایت شما نبوداخبار دقیق تورسو از کجا پیدا میکردم دستتون درد نکنه

آره سینا جون شایعس داداش
نوکرم داداش وظیفس

جواد fj9 دوشنبه 15 شهریور 1395 ساعت 11:20

این روزا اکه خبرا از تورس کمتر شده انگار هیجان فوتبالی واسه ما هم کم شده نمیدونم چه رابطه ی خاصیه !

آره

محمدباقر سه‌شنبه 16 شهریور 1395 ساعت 22:56

وااااااااااااااااااااای واسه این تتو
خخخخخخخخخخخخ
ناندو شده دفتر نقاشی داداش

سینا شنبه 20 شهریور 1395 ساعت 12:44

حالا نمیدونم امروز فوتبال کیو ببینم من سیتی و منچستر اتلتیکو و سلتاویگو پرسپولیس تراکتور من دوست دارم من سیتی ببره اتلتیکو ببره با پرسپولیس


منم الان وضعیتم همینه
ایشالا اتلتیکو پرسپولیسو من سیتی میبرن
من سیتی فقط برا اینکه تنفر شدیدی که از من یو دارمو گفتم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد