هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

مصاحبه اخیر فرناندو تورس درمورد کاهش قرارداد سیمئونه

هواداران فرناندو تورس: دیگو سیمئونه سرمربی تیم اتلتیکو مادرید در چند روز گذشته دو سال از قرارداد خود را به صورت توافقی با تیم اتلتیکو مادرید کاهش داد.

فرناندو تورس در اینباره مقابل دوربین ها حاضر شد و گفت...

 

 تورس در مورد کاهش مدت قرارداد سیمئونه با اتلتیکو مادریدگفت:" من چیز  زیادی از  این موضوع نمی دانم. من فقط می توانم در مورد وضعیت خودم در این فصل برای شما بگویم، یک سال از قرارداد من مانده است و من دوست دارم که بیشتر در اتلتیکو باشم. اتلتیکو بدون سیمئونه، این تنها یک فرضیه است. اجازه دهید در مورد واقعیت صحبت کنیم، ما در ابتدای فصل هستیم و  یک سال طولانی در پیش داریم. نمی خواهم که فکر خود را مشغول اتفاقات یک سال و یا نه ماه آینده کنم."

 تورس که قراردادش  همزمان با خداحافظی اتلتیکو مادرید از ویسنته کالدرون به پایان می رسد گفت:" اولین باری که من پا به ویسنته کالدرون گذاشتم تنها 8 سال داشتم و امسال برای من بسیار خاص خواهد بود زیرا این ورزشگاه بسیاری از خاطرات مرا ساخته  و بخش بزرگی از زندگی من است."

نظرات 1 + ارسال نظر
جواد 009 جمعه 26 شهریور 1395 ساعت 23:07

این قضییه ی ( تورس که قراردادش همزمان با خداحافظی اتلتیکو مادرید از ویسنته کالدرون به پایان می رسه ) دیگه چیه؟ مگه قرارداد آتلی رو تمدید نکردن!

آخه ورزشگاه جدید اتلتیکو داره آماده میشه تورسم یسال بیشتر تمدید نکرده دیه همزمان شدن این دو اتفاق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد