هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

تساوی اتلتیکو مادرید مقابل بارسلونا / تعویض های طلایی سیمئونه

هواداران فرناندو تورس: امشب تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه خانگی تیم بارسلونا نیوکمپ، به مصاف این تیم رفت و در پایان موفق شد این تیم را با نتیجه یک بر یک متوقف کند.

گل های این بازی را در نیمه اول، راکیتیچ روی ارسال زیبای اینیستا و کورآ روی پاس فوق العاده تورس به ثمر رساندند.

فرناندو تورس در این بازی با نظر دیگو سیمئونه از حدود دقیقه 60 بجای کوین گامیرو به زمین آمد و در همان ابتدای ورودش به زمین بار دیگر زهر خود را به تیم بارسا ریخت و با یک پاس هوشمندانه کورآ را صاحب موقعیت گلزنی کرد. در ادامه ناندو هیچ موقعیت گلزنی به دست نیاورد.

نظرات 4 + ارسال نظر
سینا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 10:57

بازم تورس من موندم اینا تورسو نداشتن چیکار میکردن

والاااااااااا به خدااااااااا
دمش گرم عاااااالی بود

سینا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 12:28

ارش جون چرا تو کانال تلگرامت فیلم نمیذاری

سینا جون داداش اون کانال من توش نیستم...اگه از اسم این وب استفاده میکنه کارش اصلا درست نیس. من هیچ ارتباطی با هیچکدوم از ادمینای کانال ندارم سینا جون

سینا پنج‌شنبه 1 مهر 1395 ساعت 20:40

اهان من فکر کردم اپارات داری تلگرامم داری رفتم دنبالش البته الان اپارات هم دیگه فیلم نمیذاری وقت نمیکنی

تلگرام ندارم
آپاراتم آپدیته آپدیته دوتا کانالم دارم تازه ... یکی هوادار تورس یکی هوادار اتلتیکو مادرید
تو اتلتیک هایلایت بازی رو میذارم توی تورس هایلایت خودشو

سینا جمعه 2 مهر 1395 ساعت 19:09

خوب مگه من چیزی گفتم من هر روز برات نظر میذاشتم پستات خالی نمونه همش ۰ نظر حالا یه کانال دیدم چون ازت همه عکسا رو کپی کرده بود فکر کردم مال خودت اگه من نظر را رو نمیذاشتم ببین چقدر از پستات هیچی نظر نداشت یکیش همین لیاقت همین چنتا دونه نظر رو نداری ببین از امروز چنتا پستت ۰نظر میمونه

!!!
خو نظر گذاشتی که گذاشتی ... چیکار کنم حالا ... همین ثنا که میبینی نویسندس سه سال واسه تمام پستام نظر میذاشت با اسم nando انقدم منت نمیذاشت
اون ممد شبا از سر کار میاد واسه وب نظر میذاره انقد منت نمیذاره!
من 5 ساله وب نویسم بدون ثنا تمام پستای من 0 نظر میشد منم برام مهم نبود حالا نمیخواد منو از 0 نظر بترسونی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد