هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

فرناندو تورس در ترکیب اصلی اتلتیکو مقابل روستوف

نظرات 1 + ارسال نظر
aref چهارشنبه 12 آبان 1395 ساعت 11:45

سلام.ی مدتی ک دیگ کسی اینجا نظر نمیذاره میترسم سایتو ول کنید روز اولیم ک گفتین سایت اتلتیکو ب شدت مخالف بودم دلیلشم همین بود ک شما اصلو ول میکنین میچسبین ب فرع همینم شد.اتلتیکو ب ما چه؟؟تورس مهمه ک الان خودتون دارین نتیجه رو میبینید کسی تو سایت نمیاد میادم نظر نمیده خیلی طرفدار داره تورس تو ایران اینو از پیج های اینتاگرام میشه فهمید اما این سایت اصلا تبلیغات نداره و فعال نیست من ترسم ازاینه ک بسته شه و اخرین سنگرمون هم سقوط کنه همین.خسته نباشین یا علی

سلام عارف جان
بله درسته من اشتباه کردم که وب اتلتیکو راه انداختم و هیچکس هم ازش حمایت نکرد برای همین ولش کردم و الان سر این وب هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد