هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

پیروزی سخت شاگردان دیگو سیمئونه مقابل یاران آزمون

هواداران فرناندو تورس: تیم اتلتیکو مادرید در چهارچوب بازی های برگشت دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف تیم روستوف روسیه که سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب خود میدید رفت و در پایان به سختی با دو گل گریژمان و با تک گلی که از سردار ایرانی دریافت کرد توانست این تیم را با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد و همچنان با اقتدار در صدر جدول گروه خود لیگ قهرمانان باقی بماند.

فرناندو تورس در این بازی همان طور که پیش بینی میشد از ابتدا تا انتها برای تیمش ایفای نقش کرد. وی بازی بسیار خوبی از خود به نمایش گذاشت و کاملا در اختیار تیم بود اما متاسفانه نتوانست گلی به ثمر برساند.

نظرات 2 + ارسال نظر
aref پنج‌شنبه 13 آبان 1395 ساعت 15:43

سلام اقا ارش این همکارتون ثنا خانم مثل اینکه تازه کار تشریف دارن کمترین انتقادیو نمیذارن ثبت شه بابا چند سال قبل این تازه ب دوران رسیده ها ما عاشق تورس بودیم هنوزم هستم و خواهم بود چون دوستش دارم انتقاد میکنم بعد نظرو ثبت نمیکنه اینکارارو کرده ک وضع سایت اینه و دیگ کسی نمیاد دیگ
بجای جذب ادم ها ب همین ی دلخوشی طرفدارای تورس دارم همینارم پراکنده میکنیم

سلام عارف جان
اول تشکر میکنم ازت که تو وب نظر میزاری داداش دمتم گرم
اولا داداش جواب دادن به نظرات کار منه و ثنا خانوم اصلا تو این مسئله دخالت نمیکنن. بعضی از نظرات شما صرفا فقط جهت اینکه برخی از کلماتی که ازش استفاده کردی مناسب نبودن من انتشارشون ندادم. در اصل اینکارو واسه وب کردم چون اگه انتشارش بدم وب بعد چند وقت فیلتر میشه
دوما باید خدمتت عرض کنم که من یک سال وب *عاشقان تورس* رو مدیریت کردم و بعد پیمان منو به این وب اورد . از اون موقع که من توی اون وب که دو نفرم بازدید کننده نداشت ثنا خانوم توش نظر میزاشت و وقتی که اومدم به این وب ایشون برای کمک به بهتر شدن وب نظر میزاشت پس کلمه تازه به دوران رسیده اصلا شایسته ی یه همچین شخصیتی نیست
ما همه عاشقای تورس هستیم و هیچ کدوممونم نباید خودشو بالا تر از دیگری بدونه

Alireza جمعه 14 آبان 1395 ساعت 13:53

ای بابا.این پسر نمیخاد تو اروپا با لباس اتلتی گل بزنه؟؟؟!!!

زده داداش حالا یکم مشکل پیدا کرده توپاش گل نمیشه ایشالا زودی میزنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد