هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.
هواداران فرناندو تورس

هواداران فرناندو تورس

سلام خیلی خوش آمدید این وبلاگ برای حمایت از ♥ فرناندو تورس ♥ تک ستاره ی اسپانیا و چلسی ساخته شده است. در اینجا جدیدترین خبرها ، عکسها ، کلیپ ها و هر چیزی که مربوط به این بازیکن باشد قرار میگیرد.

شکست اتلتیکو مقابل بارسا با تاکتیک های مزخرف سیمئونه!

هواداران فرناندو تورس: امروز تیم اتلتیکو مادرید در ورزشگاه ویسنته کالدرون با نتیجه 2 بر 1 مغلوب تیم بحران زده بارسلونا شد. باختی که قطعا مقصر اصلی آن دیگو سیمئونه ای میباشد که انگار دیگر از اتلتیکو خسته شده و به هیچ عنوان همانند سال های پیش روحیه جنگندگی را در تیم خود ایجاد نکرده!

ترکیب بازی همان گونه بود که پیش بینی میشد اما نکته جالب تعویض هایی بود که دیگو انجام داد. وی در اواسط نیمه دوم کاراسکو ای را تعویض کرد که دوندگی بی امانی در زمین داشت و چند موقعیت خطرناک هم روی دروازه بارسلونا ایجاد کرده بود. با تعویض این بازیکن کلیدی تیم اتلتیکو به نوعی فلج شد!

جالب تر از این تعویض خنده دار، دفاع کردن 11 نفره اتلتیکو از دقیقه 70 بود درحالی که مساوی و کسب یک امتیاز به هیچ عنوان به اتلتیکو کمکی نمیکرد ولی سیمئونه که همیشه ترسش از شکست باعث شده از جنگیدن و پیروز شدن مقابل تیم های بزرگ دست بکشد و به دفاع بپردازد، به دفاع رفت و همان طور که پیش بینی میشد گل دوم را هم خورد و بازی را واگذار کرد.

نظرات 4 + ارسال نظر
Alireza دوشنبه 9 اسفند 1395 ساعت 13:39

یعنی سیستم علی اصغری.چی بود این؟!
از دم دروازه میکشن زیرش اونم واسه گامیرو و گریزمن کوتاه.تو که میخای بکش بکش کنی حداقل تورس بیار سر بزنه واست.فوتبال اشغالی بود.همه توپا واسه گودین.مسخره بود

آره دقیقا
دفاع 11 نفره و بکش زیرش
قضیه قد کوتاهیم که میگی خیلی مسخرس ولی متاسفانه درسته
دیه خسته شده از اتلتیک باید بره

m.o چهارشنبه 11 اسفند 1395 ساعت 10:24

خداپدر فوتبال علی اصغریو بیامرزه این علی اصغریم نبود تاکتیک که خدا بده برکت گامیرو هم که اگه یه بازی نباشه دنیا به اخر میرسه سیمئونه فاجعه شده این فصل با این سیستم چیدنش

باید بره فقط
با کلی بازیکن هیچ غلطی نکرده
این بازیکنا دست برانکو بود اول لالیگا بود

تورس پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 11:48

جالب اینکه وقتی یک خبر نگار ازمدیر اتلتیکو درباره ی تمدید قرارداد تورس میگه مدیر اتلتیکو میخنده ومیگه تلاش میکنیم مسی رو بیاریم تو تیم سیمعونه رو هم نگه میداریم اخه وقتی مربیتون بلد نیست از محاجماش استفاده کنه وبه تورس ده دقیقه بازی میده تورس باید چیکار کنه والا مسی هم بدن به سیمعونه بلد نیست ازش استفاده کنه

نگا کن الان مشکل اتلتیکو فقط بازی ندادن به تورس نیس... مشکل خود سیمئونس که هنوز که هنوزه ترکیب اصلیشو پیدا نکرده و تا آخر فصلم نمیکنه!

برهان تورس پنج‌شنبه 12 اسفند 1395 ساعت 21:29 http://f9tfans.ir

تو بازی بارسا وقتی گامیرو رفت بیرون و تورس اومد اتلتیکو گل زد حتی حضور گامیرو خوب نیست خواست یه قیچی بزنه اگه ولش میکرد کاراسکو گلو میزد امیدوارم حداقل اتلتیکو بره چمپیونز لیگ تو خوابم دیدم رفته بودیم لیگ اروپا و قهرمانم شدیم!سیمئونه همش به یاد رفتن به اینتره برو خو نمیخوایم تیمو بدبخت تر از این بکنی!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد